El president de la Generalitat visitarà Carme Forcadell este dimarts a la presó de Mas d'Enric, a El Catllar. Quim Torra farà la primera visita a l'expresidenta del Parlament de Catalunya que es troba al centre penitenciari tarragoní des del passat 20 de juliol.
Segons l'agenda del president, primer acudirà a l'Ajuntament, cap a les 9.15 h, on signarà al llibre d'honor i després es dirigirà cap al centre penitenciari.
La xertolina va ser traslladada a la presó del Tarragonès després de sol·licitar-ho per poder estar més a prop de la seua família. Cal recordar que es troba privada de llibertat des del 23 de març, primer va estar a Alcalà Meco a Madrid i el 4 de juliol va ser traslladada a la de Puig de les Basses, a Figueres, on compartia mòdul amb l'exconsellera Dolors Bassa.
El president Torra visitarà Carme Forcadell a Mas d'Enric este dimarts
El president de la Generalitat primer acudirà a l'Ajuntament d'El Catllar, on signarà el llibre d'honor
ARA A PORTADA
-
El preu de viure al costat de Kronospan: «No puc sortir de casa pel fum i les olors de cola» Xavi Llambrich
-
Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari Sílvia Berbís Morelló
-
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
Investigada per maltractar un pitbull fins deixar-lo amb la pell i els ossos a l’Aldea Sílvia Berbís Morelló
Publicat el 20 d’agost de 2018 a les 19:09
Actualitzat el 20 d’agost de 2018 a les 19:11
Et pot interessar
-
Política La CUP vota en contra dels comptes d’Aigües de Tortosa i denuncia el desequilibri estructural del model mixt
-
Política Santa Bàrbara formalitza el relleu a l’alcaldia: Josep Lluís Gimeno d'ERC pren el testimoni d’Antoni Ollés de Junts
-
Política L'alcalde d'Amposta passa balanç al 45% de les accions del PAM assolides a mig mandat
-
Política Gandesa, el quart mandat de Luz i l'únic pacte ebrenc amb el PP
-
Política Móra d’Ebre a mig mandat: promeses, projectes a mitges i un deute que no afluixa
-
Política Amposta, la ciutat de les majories absolutes