L’actual regidor del Partit Popular a l’Ajuntament de Deltebre, Tomàs Castells, serà el número dos a la llista dels populars per a les eleccions del 12 de Desembre a la demarcació de Tarragona segons ha fet públic este divendres el partit.
Castells és regidor a l'Ajuntament de Deltebre des del 1999. En la legislatura actual, Castells va entrar a l’Ajuntament després de la renúncia de Juan Bertomeu. És secretari de Medi Ambient del Partit Popular Català i vicesecretari de Terres de l'Ebre del Partit Popular de Tarragona.
En el número 1 de la llista dels populars a la demarcació repeteix el tarragoní Alejandro Fernández, portaveu del PP al Parlament de Catalunya. Fernández és president provincial del Partit Popular de Tarragona des de 2008.
El deltebrenc Tomàs Castells, número 2 a la llista del PP per Tarragona
El número 1 de la llista serà l'actual portaveu dels populars al Parlament, Alejandro Fernández
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de novembre de 2017 a les 11:57
Actualitzat el 10 de novembre de 2017 a les 12:36
Et pot interessar
-
Política Acusen l’extrema dreta de judicialitzar la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Política Salvadó revalida la presidència de la Federació d'Esquerra en imposar-se a la candidatura de Rué
-
Política El clavegueram del Poble Nou es modernitza per garantir un futur sostenible
-
Política Anul·lada la tercera condemna a un home empresonat per violacions del 1991
-
Política El preu públic de les llars d'infants municipals de Tortosa dependrà de la renda familiar
-
Política Amposta prorroga un any el conveni amb el Sareb per a la cessió d’ús de set habitatges de lloguer social