Este dimecres se sotmetrà a debat al ple del Parlament una proposta presentada per la CUP per tal d’aprovar que tota la població de menys de 30 anys també puga beneficiar-se de la T-Jove a les Terres de l’Ebre. Tal com recorda la formació, el passat mes d’abril es va anunciar que, fruit de l'acord dels Pressupostos de 2023 amb els Comuns, la targeta T-jove passaria a ampliar-se dels 25 als 30 anys amb el preu bonificat de 40€ i que a partir del 15 d'abril s'aplicaria a tota Catalunya.
Esta mesura, però, no s'ha aplicat a les Terres de l’Ebre perquè és un dels pocs territoris que no disposa d'una Autoritat Territorial de Mobilitat (ATM). Segons la CUP, “les esmenes presentades per Junts per Catalunya pretenen modificar el punt on demanem la creació de l'ATM".
“Un altre cop veiem com es dona l'esquena als interessos del territori, malgrat que la mobilitat és un dels greus desequilibris que patim respecte a altres zones del principat”, denuncia la CUP.
Els cupaires afegixen que “tal com porta denunciant fa anys la Plataforma Trens Dignes Ebre, la Taula de Mobilitat és un invent de baix cost i totalment inoperant, i és necessària la creació de l'ATM”.
Per acabar en esta situació de greuge, la CUP demana que demà “els polítics ebrencs en representació al Parlament no es posen de perfil” a la proposta.
Demà es debat al Parlament la proposta de la CUP per acabar amb el greuge de la T-Jove a les Terres de l'Ebre
Política
No s'ha aplicat l'ampliació dels beneficis fins als 30 anys perquè és un dels pocs territoris que no disposa d'una Autoritat Territorial de Mobilitat
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juny de 2023 a
les 20:47
Actualitzat el
20 de juny de 2023 a les
20:57
Et pot interessar
-
Política
L’Ametlla de Mar paralitza l’augment de sou de personal del SUM per possibles irregularitats
-
Política
Aleix Casanova trenca amb ERC Deltebre i seguirà com a regidor no adscrit
-
Política
Roquetes eleva fins als 50.000 euros la partida dels pressupostos participatius
-
Política
Tortosa posa dos solars municipals a disposició per construir 50 habitatges de lloguer assequible
-
Política
Amposta triplica la inversió en el manteniment del cementeri municipal, fins als 110.000 euros anuals
-
Política
Els exfuncionaris de Camarles acusen el govern local de buscar «rèdit polític» amb el cas dels pagaments irregulars
