L'Ajuntament de Deltebre ha aprovat ha acceptat íntegrament la sentència dictada pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, arran del recurs presentat per dos ex-regidors del PSC l’any 2004.
En ple municipal de dimecres passat va aprovar amb els vots a favor del PSC, ERC, CiU i l’abstenció del PP, declarar nuls diversos acords aprovats per la junta de govern entre 2004 i 2007, relatius a la modificació del projecte d’obres i del contracte de construcció i explotació de la piscina coberta i el pavelló poliesportiu. D’altra banda la sentència també anul.la un acord de 2007 de modificació del contracte de concessió a favor de l'empresa Trèvol, concessionària de l'explotació de la piscina coberta i el pavelló poliesportiu, "perquè el pagament no s’ajusta a dret i s’ha d’aplicar el signat el 2002 per la qual cosa hi ha una quantitat de 961.986,39€ que ara l’Ajuntament de Deltebre li reclamarà a l’empresa", exposa la nota de premsa de l'Ajuntament.
L’Alcalde de Deltebre, José Emilio Bertomeu, ha avançat que es crearà una comissió per tal de buscar solucions mentre subratllava que “ l’empresa Trèvol va presentar concurs de creditors a principis d’any, i la sentència per la qual li reclamem aquesta quantitat és del mes de març. La voluntat de l’Ajuntament és mantenir obertes les instal.lacions”.
El portaveu de CiU, Lluís Soler, per la seua banda, ha demanat “al govern municipal una sensibilitat especial amb els treballadors de l’empresa Trèvol Deltebre que estan pendents del futur del complex”.
Finalment el portaveu del PP, Juan Bertomeu, ha justificat l'abstenció del seu grup arguint que tot i acatar la sentència “els acords posteriors creiem no van en la direcció correcta” mentre agraïa “el procés engegat pels ex-regidors socialistes en defensa dels interessos del poble”.

ARA A PORTADA
-
Es manté la prohibició de banyar-se a les platges de l'Ametlla de Mar però ja ha marxat la taca a l'aigua Redacció
-
Neixen un centenar de tortugues careta al Delta de l'Ebre, les primeres de la temporada Sílvia Berbís Morelló
-
El GEPEC denuncia l'“alt impacte” ambiental de la repotenciació del parc eòlic les Colladetes del Perelló Redacció
-
Publicat el 18 de juliol de 2014 a les 11:57
Et pot interessar
-
Política Tensió política a l’Ampolla per una denúncia arxivada
-
Política El republicà Joan Aubanell agafa el relleu de Lluís Agut a la presidència del consell comarcal de la Terra Alta
-
Política Junts per Tortosa exigeix els informes que descarten Ferreries per al nou hospital i denuncia un «retard electoralista»
-
Política El govern d’Alcanar aparta una regidora arran d’una investigació per fets «potencialment delictius»
-
Política Continuen les acusacions creuades entre Junts i Esquerra a l'Ampolla
-
Política ERC vol una consulta ciutadana sobre la venda de la residència d’avis de l’Ametlla de Mar