1 de 10

L’Ajuntament d'Amposta demana l’atorgament del Premi Nacional de Cultura a Mari Chordà

La Junta de Govern Local aprova sol·licitar al Consell Nacional de la Cultura i les Arts (CoNCA) que entregue la distinció a l’artista Ampostina

Mari Chorda, a l'exposició que li dedica la Galeria Mayoral. | ACN
per Aguaita.cat, Amposta | 11 de febrer de 2022 a les 10:31 |
La Junta de Govern Local d'Amposta de dilluns 7 de febrer va aprovar sol·licitar al Consell Nacional de la Cultura i les Arts (CoNCA) l’atorgament del Premi Nacional de Cultura a l’artista ampostina Mari Chordà. Els premis són la màxima distinció a totes els persones i entitats que treballen per la projecció cultural del país.

Chordà, nascuda a Amposta el 1942, és artista, escriptora i activista feminista ha destacat per una llarga trajectòria artística en diversos camps, especialment en el de la pintura, i amb una obra que trencava amb els esquemes del seus temps.


Dissabte 29 de gener va ser una de les persones reconegudes a la primera Nit de la Cultura d’Amposta.  

 

Participació