Unes cendres mal apagades podrien estar darrere l’incendi que va arrasar 2.391 hectàrees a Paüls

El foc, que va cremar 2.391 hectàrees al juliol, podria haver estat causat per una actitud negligent en una zona agrícola

Publicat el 18 de setembre de 2025 a les 16:05

Una persona ha estat denunciada com a investigada per la seua possible responsabilitat en l’incendi forestal de Paüls del passat mes de juliol. Segons ha explicat este dijous l’inspector en cap dels Agents Rurals, Antoni Mur, la hipòtesi principal apunta que el foc s’hauria originat per l’abocament de cendres en una zona agrícola.

Hi ha una persona denunciada per una presumpta actitud negligent i que és la que creiem que va causar l’incendi”, ha remarcat Mur. L’incendi va afectar un total de 2.391 hectàrees, convertint-se en un dels més greus de l’estiu a les Terres de l’Ebre.

Els Agents Rurals continuen amb la investigació per acabar de determinar totes les circumstàncies del succés i les possibles responsabilitats derivades.