Un home de nacionalitat espanyola de 82 anys i veí de la Sénia (Montsià) ha mort ofegat este dijous en una piscina privada del municipi, segons ha informat Protecció Civil. El telèfon d'emergències 112 ha rebut l'avís del succés cap a dos quarts de vuit del vespre. Els fets han tingut lloc a carrer Colomers.
El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha mobilitzat tres ambulàncies i un helicòpter medicalitzat, però no s'ha pogut fer res per salvar la vida de l'home.
Els Mossos d'Esquadra hi han desplaçat quatre indicatius: dues patrulles de Seguretat Ciutadana, el cap de torn regional operatiu i efectius d'Investigació, que s'han fet càrrec de les diligències.
Segons Protecció Civil, quinze persones han mort ofegades a la platja des que va començar oficialment la temporada de bany, el 15 de juny. Tres d'estes víctimes eren menors que es va accidentar mentre es banyaven a la platja de l'Arrabassada de Tarragona, el 19 de juny.
Nou persones han mort ofegades en piscines, entre les quals dos menors de sis anys, i cinc en aigües interiors (rius, llacs i pantans).
Abans de dijous, l'últim cas s'havia produït el 19 de juliol, amb la mort d'un menor de sis anys en una piscina d'un hotel de Calella (Maresme). A més, des de l'inici de la campanya una trentena de persones han resultat ferides per ofegament en piscines de Catalunya, la majoria infants
