Desallotgen dos finques a Tortosa pel col·lapse d’una casa deshabitada

Successos

L’incident, al carrer de l’Escorxador, no ha provocat danys personals, però ha obligat vuit veïns a sortir de casa preventivament

Publicat el 16 d’octubre de 2026 a les 11:01

Els Bombers de la Generalitat han treballat este divendres a la matinada en el col·lapse de l’interior d’una casa deshabitada del carrer de l’Escorxador de Tortosa. L’avís s’ha rebut a les 00.56 hores i l’incident no ha provocat danys personals, segons ha informat el cos d’emergències.

Com a mesura preventiva, s’han desallotjat dues finques veïnes i un total de vuit persones han hagut de sortir dels seus habitatges. Els Bombers les han acompanyat posteriorment perquè poguessen recollir les seues pertinences.

En l’actuació hi han participat quatre dotacions dels Bombers i efectius del Grup d’Estructures Col·lapsades (GREC). També s’hi han activat la Policia Local i l’arquitecte municipal per valorar la situació.

Escull Aguaita com la teva font preferida de Google