VÍDEO Un astor ataca una femella d’àguila del Port mentre cova al seu niu
Hi ha una parella d’astors que nidifica en un bosc proper a este niu de les calçades

- L’astor és un rapinyaire forestal que pot competir per les zones de nidificació i, fins i tot, depredar sobre els polls d’àguila calçada
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2018 a les 16:20
Actualitzat el 26 d’abril de 2018 a les 17:56
Un astor (Accipiter gentilis) ha atacat una femella d’àguila mentre covava al seu niu, situat al Port. L’astor és un rapinyaire forestal que pot competir per les zones de nidificació i, fins i tot, depredar sobre els polls d’àguila calçada.
És resident al Parc Natural dels Ports i hi ha una parella d’astors que nidifica en un bosc proper a este niu de les calçades. Al setembre de l’any passat, la webcam va enregistrar la visita d’un astor quan el niu ja era buit.
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Enguany crien 1.510 parelles de flamenc al delta de l’Ebre, però només sobreviuen 312 polls
-
Societat Comissen 1.600 plantes de marihuana en una nau que punxava la llum a la Sénia
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou