L'abandonament d'animals de companyia segueix sent el principal problema del benestar animal. Per este motiu, l'Ajuntament d'Alcanar i l'entitat aGOSaGATs han llançat una campanya de sensibilització amb motiu de les festes nadalenques, en contra de l'abandonament animal i en favor de l'adopció, així com sobre la responsabilitat que suposa regalar un gos o un gat per Nadal.
De fet, segons la Real Sociedad Canina de España, la meitat dels gossos regalats per Nadal acaben abandonats. La campanya inclou un vídeo, així com falques radiofòniques i díptics informatius amb l'objectiu de prevenir l'abandonament d'animals durant tot l'any i, en concret, a les festes nadalenques.
VÍDEO aGOSaGATs i l'Ajuntament d'Alcanar impulsen una campanya nadalenca per evitar abandonaments
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de desembre de 2020 a
les 13:03
Actualitzat el
24 de desembre de 2020 a les
13:22
Et pot interessar
-
Societat
Nova estació meteorològica a l'Aldea per disposar d’informació precisa en temps real
-
Societat Un 67% més d’incendis a les Terres de l’Ebre en els cinc primers mesos de l’any
-
Societat
L’Ametlla de Mar habilita el pàrquing de Pixavaques per reforçar l’aparcament este estiu
-
Societat
Deltebre desplega un centenar d’activitats per dinamitzar l’estiu amb #ViuDeltebre
-
Societat Empreses forestals retiren arbres cremats del foc de Paüls sense cost per als propietaris
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
