Els Jocs Mediterranis Tarragona 2018 tornen a ser notícia i no per cap tema esportiu. Esta vegada ha sortit a la llum que l'organització de l'esdeveniment esportiu ha concedit un dels seus contractes importants a una empresa que, en el moment de publicar-se el plec, ni tan sols estava registrada com a tal. Segons avança El Confidencial, la resolució, signada pel Víctor Sánchez com a director executiu de l'esdeveniment concedix el muntatge d'acreditacions, inscripcions esportives, gestió de resultats, gràfics per a la televisió i informació de resultats a l'empresa Bornan Sports Technology, amb seu a Suïssa. El pressupost puja 1.299.000 euros.
Esta empresa, segons el mateix diari, es va constituir amb un capital social de 20.000 francs suïssos -uns 17.000 euros- i va ser validada el 7 d'agost de 2017, segons dades del registre mercantil de la Confederació Helvètica amb l'expedient 13.153 i que va ser publicada tres dies més tard.
Tres empreses més, amb molta experiència i molts anys en el sector, també van presentar-se per aconseguir esta obra, com són Atos, Allone, Microplus, finalment va ser la jove Bornan la que va aconseguir el contracte per 1.299.000 euros, 60.000 euros més car que l'oferta de Microplus. Les altres dues van ser descartades abans fins i tot del procés, al·legant que els documents presentats no satisfeien els requeriments del comitè organitzador. La gunayadora va ser doncs, una empresa amb menys d'un mes de vida.
Una empresa amb menys d'un mes de vida guanya un contracte milionari dels Jocs Mediterranis
Bornan Sports Technology encara no existia quan es van presentar els plecs del contracte | L'oferta presentada per aquesta nova empresa puja fins als 1.299.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de novembre de 2017 a les 15:26
Actualitzat el 02 de novembre de 2017 a les 15:28
Et pot interessar
-
Societat La flamenca Emma aproparà als turistes el projecte de recerca en càncer de mama
-
Societat La platja de l'Eucaliptus d'Amposta disposa de dos agents cívics que informen de la normativa per preservar l'espai
-
Societat Tortosa licita un nou aparcament amb zona verda als antics terrenys de Renfe
-
Societat Joves agricultors i ramaders sospiten que s’estan manipulant els preus de l’oli d’oliva i demanen una investigació
-
Societat Amposta fa el primer pas per regular els habitatges d’ús turístic i limitar-los a 2.000
-
Societat El forçut Joan Ferrer, de Deltebre, guanya el concurs televisiu «Traitors»