Ampli dispositiu policial i dels cossos d’emergències per intentar localitzar un noi de 15 anys, estudiant de l’Institut Agustí Serra i Fontanel de Sabadell, desaparegut al riu Ebre, a Miravet.
Els Bombers han rebut l’avís a les 13.03 hores d'este dijous i a hores d’ara tenen activades 16 dotacions, entre les quals hi ha un helicòpter, amb efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) submarinistes i de muntanya, una embarcació desplaçada des de Tortosa i mitjans terrestres.
Segons han informat els Mossos, el noi estava fent una sortida en caiac i a la zona de la Platgeta, on hi ha l’embarcacor, s’ha tirat o bé ha caigut de l’embarcació i no se l’ha vist sortir de l’aigua.
Un estudiant de Sabadell de 15 anys desapareix al riu Ebre, a Miravet
Un ampli dispositiu format pels Bombers i Mossos intenten localitzar el noi, que estava fent una sortida amb caiac

- Riu Ebre, al seu pas per Miravet. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de juny de 2021 a les 14:31
Actualitzat el 03 de juny de 2021 a les 17:08
Et pot interessar
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
-
Societat El Club Nàutic de les Cases nega haver abandonat el port per esperar que quedés desert el concurs
-
Societat La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»