La regió sanitària de les Terres de l'Ebre ha comunicat este dilluns la detecció de 17 casos més de coronavirus, que se sumen als 10 notificats diumenge i als 16 de dissabte, de manera que des de divendres són 35 els casos de covid-19 detectats. El territori acumula, des de l'inici de la pandèmia, 14.432 casos confirmats per PCR o TA, 10 casos més que en el balanç anterior, i 14.930 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 189 persones des de l'inici de la pandèmia, cap més en les últimes hores.
El risc de rebrot augmenta un punt fins a 154, per sobre de l'interval anterior, quan era de 97, sent que dissabte es va enfilar 28 punts i diumenge un punt més. La incidència a 7 dies és de 65. El 4,19% de les proves que es fan surten positives. La velocitat de contagi (Rt) es manté a 1,43, per sobre de l'1,29 de l'interval anterior. Actualment hi ha 4 pacients ingressats, sense canvis en les darreres hores.
Pel que respecta a la vacunació, un 72,9% dels ebrencs i ebrenques, unes 133.073 persones, ja tenen administrada la pauta completa de la vacuna contra la Covid-19, mentre que un 74,5% esperen encara la segona dosi i un 66,4% ja han acudit a la cita de vacunació dos cops.
Trenta-cinc casos en tres dies, el balanç de la covid‑19 el cap de setmana a l’Ebre
El risc de rebrot ha augmentat 30 punts durant els últims dies, i se situa en 154
- -
- HTVC
ARA A PORTADA
-
Vetlladores ebrenques denuncien una vulneració de drets: set dies de baixa de la Seguretat Social Joan Navarro
-
L’Institut Terra Alta es quedarà amb dues línies de 1r d’ESO i ràtios al límit legal el curs vinent Redacció
-
El Govern inverteix prop de 12 milions en la millora del ferm de la xarxa viària de l'Ebre i Tarragona Redacció
-
Itziar Segarra, nova directora general de Política Marítima i Pesca Sostenible en substitució de Toni Espanya Redacció
-
En marxa la instal·lació de plaques solars als pavellons de Remolins i del Temple a Tortosa Redacció
Publicat el
04 d’octubre de 2021 a
les 11:39
Actualitzat el
04 d’octubre de 2021 a les
11:48
Et pot interessar
-
Societat
La caminada solidària donarà el tret de sortida de la programació del 8-M a Alcanar
-
Societat
Tortosa impulsa el Mes Lila amb una programació diversa pel 8-M
-
Societat
Deltebre respon amb 9.454 al·legacions a l’atermenament de l’Estat
-
Societat
Trens Dignes critica les prestacions limitades de la integració tarifària a l'Ebre i exigeix la dimissió de Manel Nadal
-
Societat
Amposta redueix un 8,43% els fets delictius el 2025 i se situa per sota de dades del 2011
-
Societat
Unes obres a Ulldecona destapen restes de l’antiga muralla
