Vint-i-tres municipis de tot Catalunya, entre els quals hi ha Tortosa i Ulldecona, participen en una campanya per potenciar el comerç de proximitat, que tindrà lloc entre el 2 i el 22 de juny. Les persones que compren a les botigues adherides a la campanya participaran en el sorteig de diversos regals, que van des de vals de descompte fins a entrades per fer visites guiades a llocs d'interès dels municipis participants.
La Generalitat aporta el suport necessari per unificar la imatge de la campanya i fer-ne difusió. Es tracta de la quarta edició de la campanya impulsada per la subxarxa de nuclis antics, amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, ‘Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir’, que vol potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics per millorar la qualitat de vida i la cohesió social.
El secretari d'Habitatge i Millora Urbana del Departament de Territori i Sostenibilitat, Carles Sala, ha presentat la campanya conjunta, que compta amb la col·laboració de 1.479 comerços. “ L'objectiu és recuperar la centralitat comercial dels nuclis antics perquè tornin a ser el seu referent social”, ha apuntat el departament en una nota de premsa.
Tortosa i Ulldecona participen en una campanya per potenciar el comerç de proximitat
Se sortejaran regals als clients dels establiments adherits, entre el 2 i el 22 de juny
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de maig de 2014 a les 19:52
Et pot interessar
-
Societat
"Àpats en Companyia", la prova pilot per combatre la solitud de la gent gran a Garcia
-
Societat
Tortosa amplia la senyalització d'espais de memòria democràtica
-
Societat
El Govern agraeix als cossos d’emergència la tasca als aiguats i avisa que s'hauran de prendre decisions “dures”
-
Societat
Veïns del Montsià afectats pels aiguats exigeixen millores que minimitzin les inundacions en zones de risc
-
Societat
Les fortes pluges d'esta matinada deixen incidències a Móra d'Ebre
-
Societat
Els bombers han atès un total de 20 avisos a les Terres de l'Ebre
