Per sisé any consecutiu, durant els mesos de juliol i agost, l’Ajuntament d'Alcanar, amb la col·laboració de l’entitat AMEIBA, ha endegat el cicle Al Marjal, que inclou tot un seguit d’espectacles a la platja Bandera Blava Les Cases- Marjal perquè els més menuts de casa i les seues famílies puguen gaudir a la mar d’una manera diferent.
Jordi Monfort, regidor de Turisme, explica que "Al Marjal és una aposta clara pels espectacles familiars de qualitat en un indret singular i que també ens ajuda a reforçar la imatge del municipi com a destí turístic familiar".
El paratge casenc de Bandera Blava es convertirà, durant quatre tardes, en l’escenari perfecte perquè pallasses, narradores d'històries, músics i mags transmeten il·lusió i diversió als xiquets i xiquetes. En tots els casos, a les 20 hores.
“Contes de la mediterrània”, de les Germanes Baldufa, obrirà el cicle l'11 de juliol. Un espectacle viu i dinàmic en què el públic viatjarà per diferents països de les costes mediterrànies. El 18 de juliol, “Àpali família”, de Rah-Mon Roma, no permetrà que el ritme baixe mitjançant cançons i danses de creació popular. “Tot som pallasses”, de Clown Power, donarà pas a l’agost a través d'un humor efervescent. Serà el dia 8. El 29, “Espectacle”, del Mag Sergi Armentano, oferirà un final fantasiós al cicle.
Enguany, però, els espectacles Al Marjal es realitzaran mantenint la distància de seguretat per tal de prevenir la propagació de la covid-19.
Tornen els espectacles familiars d'estiu al Marjal d'Alcanar
El paratge casenc de Bandera Blava es convertirà, durant quatre tardes, en l’escenari perfecte per transmetre il·lusió i diversió als xiquets i xiquetes
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juliol de 2021 a les 18:53
Actualitzat el 06 de juliol de 2021 a les 19:10
Et pot interessar
-
Societat HIFE engega un concurs fotogràfic per la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Societat Ordeig reclama unitat per donar valor als productes del territori a la Festa de la Sega de l’Arròs a Deltebre
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres
-
Societat El COPATE defensa el trasllat operatiu a Roquetes davant les crítiques
-
Societat La URV estudia des del Campus Terres de l'Ebre com abordar la prevenció del suïcidi en l'entorn universitari
-
Societat Els pobles de l’Ebre, al centre del nou pla del Govern per protegir-se dels incendis