El servei de tren entre l'Hospitalet de l'Infant i l'Ametlla de Mar està completament tallat per una incidència a la infraestructura, segons ha informat Adif.
El tren afectat cobria el trajecte entre Tortosa i l'Estació de França, amb horari de 07.34 hores amb arribada prevista a les 10.25 hores.
A causa d'esta incidència en el subministrament elèctric, Renfe ha habilitat un tren especial des de Tarragona per cobrir les parades del tren afectat. Adif, comunicada que hi treballen, però que no tenen previsió de quan estarà resolta l'avaria. A banda, Renfe ha enviat autobusos per donar un servei alternatiu per carretera als passatgers afectats dels sis trens de la R-16 i de llarga distància del corredor mediterrani que fan el trajecte Tarragona-Tortosa-Castelló-València.
Tallada la circulació de trens per una avaria entre L'Hospitalet de l'Infant i L'Ametlla de Mar
Renfe oferix un servei alternatiu per carretera per als 6 trens de la R-16 i de llarga distància afectats
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de març de 2023 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
La Ràpita, primera Ciutat Amiga de la Infància de les Terres de l'Ebre
-
Societat
Caminades, àpats, bingos i fins a 170 actes solidaris a les Terres de l’Ebre per la Marató de 3Cat
-
Societat La Diputació executarà al gener les expropiacions per iniciar les obres de la carretera de Poble Nou
