La catorzena edició de la Festa de la Clotxa de la Ribera d’Ebre ens durà en aquesta ocasió a Benissanet diumenge vinent, 12 de març. Serà l’ocasió anual més popular i especial per degustar este plat tradicional de la pagesia, tan senzill com saborós i intens. La festa, a més, donarà pas a les Jornades Gastronòmiques de la Clotxa a nombrosos restaurants de la comarca, on trobareu propostes tradicionals i també variacions culinàries sobre la base de la clotxa i els seus ingredients principals.
Per anar ambientant la festa, aguaita.cat i el consell comarcal de la Ribera d’Ebre us oferixen la possibilitat de participar en un sorteig de tíquets per degustar clotxes diumenge a Benissanet. Una ocasió perfecta per gaudir d'esta menjada popular i de retruc, gaudir de l'espectacularitat del paissatge a la comarca en esta època de l'any en què ha esclatat la floració dels arbres fruiters.
Concretament, sortegem tres lots de dos tíquets cadascun, que sortejarem divendres a la tarda, per tant teniu tres dies per participar, omplint el formulari que trobareu a sota.
Més informació aquí.
Sortegem tíquets per a la Festa de la Clotxa que tindrà lloc diumenge a Benissanet
Ja podeu participar i guanyar algun dels tres lots de dos tíquets per degustar este plat tradicional de la pagesia a la Ribera d'Ebre
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de març de 2017 a les 17:51
Actualitzat el 10 de març de 2017 a les 12:15
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Enguany crien 1.510 parelles de flamenc al delta de l’Ebre, però només sobreviuen 312 polls
-
Societat Comissen 1.600 plantes de marihuana en una nau que punxava la llum a la Sénia
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou