
L'embarcació de Salvament Marítim, a la badia dels Alfacs. Foto: Sílvia Berbís
El centre de Coordinació de Salvament Marítim (CCS) a Tarragona ha coordinat este matí, a 10 milles a l'est del port de Sant Carles de la Ràpita, l'evacuació mèdica d'un tripulant del pesquer Ramón i Pilar, de 46 anys, que patia un fort dolor abdominal en el costat esquerre.
Després de rebre's pel canal 16 de VHF sol·licitud d'assistència radio-mèdica per part del pesquer Ramón i Pilar i davant les dificultats que existien per establir la comunicació a través tant de la Costera com de la pròpia Salvamar, s'ha mobilitzat este mitjà perquè face de pont en les comunicacions amb el pesquer.
La Salvamar Achernar ha dut a terme l'evacuació del tripulant a les 10.00 hores i ha posat rumb al port de Sant Carles de la Ràpita on prèviament des del Centre de Salvament Marítim a Tarragona, s'han coordinat la mobilització una ambulància del SEM que els esperava a la seua arribada i ha traslladat al tripulant a l'hospital d'Amposta.