En el marc de la commemoració del Dia Internacional de les Dones, el pròxim 8 de març, l'Ajuntament de Roquetes ha preparat diferents activitats que estaran condicionades per la situació de pandèmia.
La regidora de Qualitat de Vida, Política de Dones i Joventut de l'Ajuntament de Roquetes, Cinta Garcia, ha explicat que aquest any "s'ha demanat ajuda i col·laboració a les entitats de la població per gravar el vídeo 'Roquetes en veu de dona', on les dones de cadascuna de les entitats posaran veu a frases de dones rellevants, i el mateix dilluns 8 de març es publicarà a les xarxes socials".
A l'escola Mestre Marcel·lí Domingo i de la Raval de Cristo es faran tallers sobre coeducació per reforçar valors com el respecte i la tolerància entre els alumnes. Els tallers per al cicle superior l'impartiran tècniques del SIAD (Servei d'Informació i Atenció a les Dones) i del SIS (Servei d'Intervenció Socioeducativa) del Consell Comarcal de Baix Ebre, i al cicle mitjà els impartirà la Companyia Sinergia. A l'Institut Roquetes es representarà l'obra de teatre "Femin(ismes)" a càrrec de Clàudia Amela i Aida Mayor de la Companyia Sinergia.
A la biblioteca de Roquetes Mercè Lleixà es faran contacontes relacionats amb la igualtat de gènere i finalment al ple ordinari d'este mes de l'Ajuntament de Roquetes es llegirà el manifest del Dia Internacional de les Dones.
Roquetes commemora el 8-M amb la col.laboració de les entitats i els centres educatius del municipi
Es faran tallers a les escoles, una obra de teatre a l'Institut i es difondrà d'un vídeo a les xarxes socials
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de març de 2021 a
les 18:18
Actualitzat el
05 de març de 2021 a les
18:32
Et pot interessar
-
Societat
Una nova edició de la Ribera en Flor marca l’inici de la temporada turística a la Ribera d'Ebre
-
Societat
La sanitat genera prop de 7.000 llocs de treball a les Terres de l'Ebre, un 7% de l'ocupació
-
Societat
Mobilització «històrica» del sector educatiu ebrenc per exigir millores laborals
-
Societat
Tancada docent a «l'institut de les taules girades»
-
Societat
L'helicòpter del SEM amb base a Móra d'Ebre es traslladarà a Reus fins disposar del nou heliport
-
Societat
Deltebre destina prop de 600.000 euros a la millora i manteniment de camins rurals
