Este dissabte 10 d’abril es posarà en funcionament un nou servei al nucli de Riumar: una línia de bus que unirà el nucli amb Deltebre, Sant Jaume, l’Aldea i Tortosa, posant fi d’esta manera a una reivindicació històrica de la ciutadania. El servei es prestarà durant tots els caps de setmana de l’any, dissabte i diumenge, i durant els mesos de juliol, agost i la Setmana Santa funcionarà diàriament.
L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha explicat que “aquesta línia de bus ens permet enfortir, encara més, l’oferta de serveis que prestem als veïns i veïnes de Riumar, i també a tota la gent que ens visita unint el nucli de Riumar amb altres municipis i zones d’interès”. Soler ha recordat que esta connexió ha estat una demanda històrica que esdevindrà realitat gràcies a les gestions que hem realitzat des de l’Ajuntament de Deltebre amb el departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, i ha remarcat tota la tasca que s’ha realitzat durant estos anys a Riumar que ha permès “transformar i posar en valor el nucli com a espai d’atracció turística”.
Les parades del bus de la línia L1602 estaran ubicades al Consell de Riumar, al Passeig Marítim, al Centre Comercial, al carrer Polla d’Aigua i al Càmping l’Aube. Els horaris corresponents es poden consultar a la pàgina web de l’Ajuntament de Deltebre, i també a la plana web de la prestadora dels serveis, l’empresa HIFE.
Riumar tindrà una línia de bus permanent de connexió amb Deltebre, Sant Jaume, l’Aldea i Tortosa
Societat
El servei s'inicia este dissabte dia 10 durant tots els caps de setmana i diariàment durant l'estiu
- Oficina de Turisme de Riumar -
- Ajuntament de Deltebre
ARA A PORTADA
-
Economia Els Bons Tortosa tornen el 2 d’octubre amb 200.000 euros per dinamitzar el comerç local Joan Navarro
-
Successos Roben 270 metres lineals de cablejat de l’enllumenat públic al nucli antic de Tortosa Joan Navarro
-
Política Mar Lleixà encapçalarà la candidatura d’ERC a Tortosa en les eleccions del 2027 Joan Navarro
-
Política Móra d’Ebre avança en la construcció de fins a 16 habitatges de protecció oficial Joan Navarro
-
Societat Tallat el trànsit a la carretera entre Poble Nou i la Ràpita a partir del 5 d’octubre Joan Navarro
Publicat el
08 d’abril de 2021 a
les 18:48
Actualitzat el
08 d’abril de 2021 a les
19:04
Et pot interessar
-
Societat
La III Jornada Antiracista de Tortosa reivindica el llegat d’Abu-Bakr en el 900è aniversari del seu naixement
-
Societat
Expocítric torna a Alcanar amb el producte local com a protagonista després de l'èxit de la primera edició
-
Societat
La Ràpita, Deltebre i l’Aldea incorporen un sistema per anticipar els efectes dels temporals i millorar la resposta
-
Societat
Tortosa prepara una segona fase per fer visitable el fortí de Bonet
-
Societat
Ecologistes en Acció demana limitar l’impacte dels centres de dades de l’Ebre
-
Societat
El futur Hospital Universitari de les Terres de l’Ebre, declarat projecte estratègic de país
