Rebuda institucional als representants ebrencs als Jocs Special Olympics

Els 15 esportistes del Club l’Àngel-APASA han rebut el reconeixement del govern després d’haver guanyat 19 medalles

Publicat el 10 de novembre de 2014 a les 19:42
Actualitzat el 11 de novembre de 2014 a les 08:38

Els esportistes han rebut una medalla commemorativa per la seua participació. Foto: Delegació del Govern


Els 15 esportistes del Club l’Àngel-APASA d’Amposta han estat rebuts pel delegat del Govern a les Terres de l’Ebre, Xavier Pallarès, que acompanyat de la directora territorial de Benestar Social i Família, Manolita Cid, i de la representant territorial de l’Esport, Cinta Espuny, ha volgut reconèixer el mèrit d’haver aconseguit un excel·lent palmarès en els Jocs Special Olympics de Barcelona.

Concretament, els esportistes del club l’Angel-APASA d’Amposta han aconseguit 3 medalles d’or, 5 medalles d’argent i 11 medalles de bronze. Els guardonats han estat Josep Ma Picot, David Picot, Jordi Gimenez, Ivan Quesada, Anna Foz, Arantxa Heraix, Ma José Melich, Sunni Verdiell, Josefa Elvira, Sergi Eiximeno, Xavi Fuster, Joaquim Granell, Fernando Monllau, Laia Verge i Elvira Caballé.

Durant l’acte, els esportistes han estat acompanyats pel director-gerent d’APASA, Ignasi Monllau, i el representant del Club Esportiu l’Àngel-APASA, Manel Pech, a més d’alguns familiars. En acabar l’acte s’ha obsequiat els esportistes participants i els seus entrenadors amb unes medalles commemoratives de l’ocasió.