L'Ajuntament de Xerta ha comunicat a través de les seues xarxes socials la confirmació de dos casos de coronavirus al poble.
Segons indiquen, la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre ha comunicat a l’Ajuntament estos dos positius per covid-19 al municipi. En estos moments es troben sota control i confinats al domicili.
Des del consistori demanen a tothom "tranquil·litat" però refermen que "és molt important fer un esforç per reforçar les mesures de prevenció: distància social, ús de mascareta i rentat freqüent de les mans".
Preocupació a Xerta per la confirmació de dos casos de coronavirus al poble
En estos moments es troben sota control i confinats al domicili
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juliol de 2020 a
les 17:46
Actualitzat el
05 de juliol de 2020 a les
17:51
Et pot interessar
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
-
Societat
L’Ajuntament de Camarles denuncia actes vandàlics i xifra en 3.500 euros els danys causats
-
Societat
El Consell d’Infants d’Amposta proposa adults de referència i bústies per combatre l’assetjament escolar
-
Societat
El musclo torna a protagonitzar unes noves jornades gastronòmiques a Deltebre
-
Societat
Freginals, Godall i Paüls reben terminals de la Xarxa Rescat per reforçar la resposta a emergències
