Aquesta tarda s'ha tallat l’AP-7 en sentit nord per un accident que s’ha produït a les 16:03 hores al quilòmetre 340 entre un camió i un turisme. Fins al lloc dels fets s’han traslladat els Mossos d’Esquadra, quatre vehicles dels Bombers de la Generalitat i un helicòpter medicalitzat del SEM.
Els vehicles a hores d'ara ja estan retirats, encara que els bombers han estan treballant un parell d'hores per treure del vehicle un dels conductors que ha quedat atrapat amb policontusions i l’altre conductor ha resultat ferit lleu, una vegada acabades les tasques d’alliberament s'ha traslladat els ferits a l’hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
Normalitzada la circulació a l'AP-7 a l'alçada de Freginals
Societat
Els bombers han estat treballant per treure del vehicle un dels conductors que ha quedat atrapat
ARA A PORTADA
-
Successos Mor una nena de 9 anys en un despreniment de pedres a la zona de bany de la Fontcalda Redacció
-
Societat Gandesa decreta dos dies de dol per la mort d'una menor a la zona de banys de la Fontcalda Redacció
-
Successos Investigades tres persones per un abocament de 100 quilos de sulfat de coure en un canal de reg de l'Ebre Redacció
-
Publicat el
11 de gener de 2014 a
les 17:10
Et pot interessar
-
Societat
L'Observatori de l'Ebre i el Parc Astronòmic del Montsec s'uneixen per divulgar l'eclipsi solar total
-
Societat Els pèrits asseguren que les pedres de la finca i la del cadàver del riu Ebre són "molt semblants"
-
Societat
Més de 3.000 usuaris de la Terra Alta han fet ús de l'autobús a demanda Clic.cat el 2025
-
Societat
Els Mossos vinculen la cinta adhesiva i la pedra lligada al cadàver amb la finca del crim de Tortosa
-
Societat
Reobert al trànsit el pont sobre el riu Sec a la T-324, entre Benissanet i Móra d’Ebre
-
Societat
«Viatja amb Emma», la nova campanya per recaptar donatius per a la investigació del càncer de mama a l'Ebre
