MónNatura Delta de l’Ebre, l’equipament ambiental que la Fundació Catalunya La Pedrera té al Delta de l’Ebre, reobre este dissabte 18 de febrer, carregat de noves activitats per descobrir i gaudir de l’entorn. L’observació de les aus, la pesca tradicional i el paisatge són els trets característics de les visites i tallers. El centre fa una aposta per les activitats relacionades amb el món de l’ornitologia amb l’objectiu de donar a conèixer als visitants els diferents ocells del Delta.
Un any més es programa la “Visita dels menuts” que es consolida com a activitat referent per comprendre el Delta de l’Ebre. Una experiència familiar pensada per a que els menuts coneguen l’entorn del Delta, i què es pot fer cada cap de setmana i festius. El pirata de les salines EicTu XicMano explica la història del Delta i serà un guia d'excepció per conèixer aus fascinants com els flamencs i practicar activitats tradicionals de la zona com tirar el rall o navegar amb pontona.
També destaca la sortida ornitològica anomenada “La visita dels flamencs”, una visita especial que permet descobrir mil i una curiositats dels ocells més emblemàtics del Delta, els flamencs.
Amb la visita al centre es pot gaudir d’un magnífic entorn natural, i alhora observar varietats d’ocells des del Mirador 360º, navegar en pontona o practicar arts de pesca tradicionals.
MónNatura Delta està situat en el paratge natural únic del Delta de l’Ebre ple d’arrossars i llacunes. L’equipament, que es va inaugurar el març del 2012, està consolidat con a referent en les activitats lúdiques a la natura amb més de 210.000 visitants des de la seua obertura. Cada any s’organitzen al voltant de 700 activitats i tallers diferents d’ornitologia, natura i tradicions del Delta per a totes les edats.
La Fundació Catalunya La Pedrera, a través d’equipaments com MónNatura Delta, aposta per la sostenibilitat i la natura amb programes d’educació ambiental i accions innovadores per aconseguir un futur millor per a tothom.
L’equipament forma part del Life Green (LIFE20 NGO4GD/ES/000021), un nou projecte recolzat per la Comissió Europea amb el propòsit de mobilitzar, apoderar i generar consciència entre la ciutadania i en especial els joves, vers els objectius del Pacte Verd Europeu (Green Deal).
MónNatura Delta de l’Ebre engega una nova temporada amb activitats ornitològiques i familiars
L’equipament ambiental que la Fundació Catalunya La Pedrera té al Delta de l’Ebre reobre este dissabte 18 de febrer
- Una de les activitats, a les salines de MónNatura. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de febrer de 2023 a les 17:08
Actualitzat el 15 de febrer de 2023 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat
Desenvolupat un pilot a les Terres de l’Ebre per tractar trastorns de la conducta alimentària en joves
-
Societat
L'alcalde de l'Aldea denuncia el caos digital després de quatre dies sense fibra òptica
-
Societat
En marxa les obres de l’Espai Cultural les Pageses a l’Aldea
-
Societat
Tortosa millora el paviment i renova l'enllumenat públic del polígon Baix Ebre
-
Societat
Drets Socials i Inclusió culmina una inversió de prop de 280.000 euros en actuacions d'accessibilitat a l'Ebre
-
Societat
La CGT exigix aturar la gigafactoria d'IA de Móra la Nova
