Des del curs 2009-2010 l'Ajuntament d'Ulldecona convoca cada any les bases reguladores per a la concessió d'ajuts individuals per a l'adquisició de material escolar -excepte llibres- per als estudis d'educació primària i secundària. Esta mateixa setmana l'Ajuntament ha fet els pagaments dels ajuts del curs 2015-2016. L'import total ascendix a 23.714 euros i se n'han beneficiat més de 400 alumnes de primària de l'Escola Ramón y Cajal i de secundària de l'Institut Manuel Sales i Ferré. En la major part dels casos l'ajuda concedida és de 60 euros, que és el màxim permès a les bases.
L'objectiu d'estes beques és "garantir una educació de qualitat" a tots els xiquets del municipi que cursen els seus estudis a la població, ha informat el consistori.
D'aquesta manera es pretén col·laborar amb les famílies en l'adquisició del material escolar que resulta imprescindible per a la formació dels menors i que dificulta la gestió de les economies familiars sobretot en els mesos de setembre i octubre de cada any, han explicat.
Més de 400 xiquets d'Ulldecona reben ajudes per a material escolar
L'Ajuntament ha realitzat els pagaments dels ajuts del curs 2015-2016 esta setmana | S'han atrogat gariebé 24.000 euros

- Xiquets durant una classe. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de gener de 2017 a les 15:45
Actualitzat el 10 de gener de 2017 a les 16:41
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou
-
Societat Marina Cambrils gestionarà durant 15 anys la dàrsena esportiva de les Cases d’Alcanar
-
Societat Catorze empreses digitals volen establir-se a les Terres de l’Ebre amb el suport dels Fons de Transició Nuclear