Fins a 179 infants i adolescents de Roquetes, Deltebre, l'Ametlla de Mar, Camarles i l'Ampolla han format part de "La Tribu", una acció gratuïta per a xiquetes i xiquets d'entre 3 i 16 anys integrada dins del Servei d'Intervenció Socioeducativa del Consell Comarcal del Baix Ebre.
"És un servei molt necessari que ofereix a infants i joves activitats de lleure i que els garanteix dos àpats diaris. Un servei que aquest estiu s'ha adaptat a l'excepcionalitat de la situació i ha adoptat un seguit de mesures preventives per la crisi de la covid-19", manifestava el president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura. La programació de "La Tribu" ha inclòs activitats i jocs a través de les quals es treballen els valors del respecte, l'amistat, la responsabilitat, la conscienciació ambiental, la cooperació, l'escolta activa i l'empatia. Per garantir les mesures higièniques, es va crear la figura d'un responsable de prevenció i higiene que comprovava diàriament la temperatura dels assistents, distribuïts en grups d'un màxim de 10 persones.
El servei s'ha prestat durant els mesos de juliol i agost als municipis de Roquetes i Deltebre, amb 60 i 45 participants respectivament; durant el mes de juliol a l'Ametlla de Mar amb un total de 36 participants i, finalment, durant el mes d'agost a Camarles i l'Ampolla amb 21 i 17 participants respectivament. Pel que fa a l'horari del servei ha estat entre les nou del matí i dos quarts de tres del migdia, amb variacions en funció del municipi, període durant el qual el Consell ha oferit l'esmorzar i el dinar als participants.
Més de 170 infants participen en «La Tribu» del Consell Comarcal del Baix Ebre
El Servei d'Atenció Diürna ha atès este estiu 179 persones de cinc municipis diferents

- Els infants i joves han assistit a -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2020 a les 12:30
Actualitzat el 28 d’agost de 2020 a les 12:49
Et pot interessar
-
Societat La PDE encetarà el 20 de setembre els actes del seu 25è aniversari
-
Societat Amposta estrena una planta de biomassa i inverteix 90.000 euros més en la millora de les instal·lacions esportives
-
Societat La flota d'arrossegament de la Ràpita reprèn l’activitat amb captures superiors a l’any passat
-
Societat Els promotors del parc eòlic de les Colladetes busquen inversors entre els veïns del Perelló
-
Societat L'element únic de les festes de la Cinta de Tortosa: un circuit de penyes que mou un miler i mig de joves
-
Societat La traça dels portaveus parlamentaris de Junts ballant la jota a Ulldecona