Els tres millors perfils del Grau Mitjà en Cuina i Gastronomia de l’Institut Dertosa de Tortosa seran els afortunats de poder aconseguir la Beca al Talent de l’Escola de Cuina Villa Retiro. Un acord entre ambdos institucions permetrà que l’estudiant amb més qualitats i habilitats tècniques aconseguisca un descompte del 50% del cost formatiu del màster, valorat en 6000€. A més, i segons quina siga l’evolució de l’alumne, també es plantejarà l’opció de reduir el cost restant.
Després de moltes trobades per arribar a un consens, s’ha firmat l’acord a l’Institut Dertosa per part del seu director, Joan Serra, i el director de l’Escola de Cuina Villa Retiro, el xef Fran López, que serà efectiu a partir del proper inici de curs del Master, el febrer del 2020. A l’acte també hi ha assistit la regidora d’ensenyament de l’Ajuntament de Tortosa, Anna Algueró.
Esta ha estat una signatura prèvia a una sessió que es farà amb tots els alumnes que estan cursant el Grau Mitjà el Cuina i Gastronomia a l’Institut Dertosa. En esta sessió l’Escola de Cuina Villa Retiro presentarà la beca i informarà dels requisits de la mateixa als alumnes, així com també del programa del Master en Gastronomia.
A banda, l’Escola de Cuina Villa Retiro també oferix una Beca Solidària per a cursar la Formació Professional en Auxiliar de Cuina, que pot rebre qualsevol persona del territori amb problemes econòmics i que estiga recomanada pels serveis socials de cada ajuntament.
L'Escola de Cuina Villa Retiro oferix una beca al talent
Un acord amb l’Institut Dertosa permet que estudiants de cuina puguen formar-se al Master en Gastronomia amb el xef Fran López, dos estrelles Michelin

ARA A PORTADA
-
Cinta Galiana: «Hi ha una manca de lideratge i coordinació sobre els transports a les Terres de l’Ebre» Xavi Llambrich
-
-
El forçut de Deltebre Joan Ferrer és un dels 18 jugadors de «Traitors», el nou programa d’Antena 3 Sílvia Berbís Morelló
-
-
Una experiència immersiva sobre els riscos de l'alcohol, a la final de l’Audi Creativity Challenge 2025
Publicat el 04 d’abril de 2019 a les 17:31
Actualitzat el 04 d’abril de 2019 a les 19:19
Et pot interessar
-
Societat Amposta ret homenatge a les llevadores amb una plaça commemorativa.
-
Societat Amposta ret homenatge a les llevadores amb una plaça commemorativa.
-
Societat Caixes de peix sostenibles: una aliança entre pescadors i arrossaires per reduir plàstics
-
Societat Hokkaido arriba a Tortosa: un nou restaurant de sushi obrirà este mes