L'àrea de Serveis de l'Ajuntament de Tortosa ha iniciat esta setmana les obres d'arranjament de voreres a la zona de Vora Parc. Els treballs suposen la renovació dels trams més malmesos de l'entorn així com la substitució parcial i esponjament de l'arbrat existent en esta part de la ciutat. Precisament, la tipologia d'arbrat que hi ha en estos carrers provoca que, amb el creixement expansiu de les arrels i de les soques, es produïsca el trencament dels escocells i l'aixecament d'alguns trams de vorera.
L'actuació ara iniciada se centra al carrer Rosa Maria Molas, en el tram que va dels carrers Soriano Montagut al Sebastià Juan Arbó. S'afegeix, d'esta manera, a una primera actuació feta a la part posterior del teatre auditori Felip Pedrell mesos enrera, on ja es van renovar les voreres afectades i s'hi va substituir l'arbrat. Aquella actuació va permetre conèixer l'afectació subterrània provocada per les arrels, i definir així les següents actuacions de millora previstes.
Ara, a més de substituir el paviment aixecat, també se substituirà la línia elèctrica i l'enllumenat públic en aquest carrer.
Posteriorment a l'actuació del carrer Rosa Maria Molas, també s'actuarà per arranjar les parts més afectades al voltant dels escocells del carrer Mossèn Manyà, en el tram que va des del passeig de Ribera fins al carrer Sant Enric d'Ossó.
L'actuació compta amb un pressupost total de 60.337,70 euros. Mentre duren els treballs es poden produir alguns talls de trànsit puntuals.
L'Ajuntament de Tortosa arranja voreres i substitueix part de l'arbrat a la zona de Vora Parc
Els treballs s'afegeixen a la millora efectuada mesos enrere en una part de la urbanització i se centren als carrers Rosa Maria Molas i Mossèn Manyà
- Voreres del carrer Rosa Maria Molas -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Petites inundacions a Miravet, Aldover, Móra d'Ebre i Xerta per l’augment del cabal de l’Ebre Joan Navarro
-
Descobert un possible jaciment iber al turó del Castell de Paüls arran de l'esllavissada d'un mur Redacció
-
L'Ajuntament de Móra la Nova acorda no cedir espais públics per debatre sobre la gigafactoria d'IA Redacció
-
L'Ajuntament de Tortosa presenta al·legacions ambientals per millorar la planta de biometà de Campredó Redacció
-
Els Mossos denuncien una empresa d'Ulldecona per abocar purins prop d'un punt de captació d'aigua Redacció
Publicat el
15 de gener de 2020 a
les 12:27
Actualitzat el
15 de gener de 2020 a les
13:47
Et pot interessar
-
Societat
La ventada inunda amb aigua marina més de 400 hectàrees d'arrossars a Deltebre
-
Societat
Una nova edició de la Ribera en Flor marca l’inici de la temporada turística a la Ribera d'Ebre
-
Societat
«Em molesta perquè hem de fer mans i mànigues per deixar els xiquets quan el vent el fa a Barcelona»
-
Societat
La sanitat genera prop de 7.000 llocs de treball a les Terres de l'Ebre, un 7% de l'ocupació
-
Societat
Mobilització «històrica» del sector educatiu ebrenc per exigir millores laborals
-
Societat
Tancada docent a «l'institut de les taules girades»
