L'Ajuntament de la Ràpita ha reobert les seues dependències este dilluns 18 de maig després d'estar tancat durant gairebé dos mesos a causa de la pandèmia del coronavirus. Els serveis que s'han tornat a posar en marxa són els de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC), secretaria, intervenció, urbanisme, el Punt d'Informació Juvenil i els serveis socials.
Cadascun d'estos serveis estarà atès per un màxim de dos treballadors municipals i l'aforament de la Casa de la Vila estarà limitat en tot moment per tal d'assegurar les mesures de distanciament social. Per este motiu, es demana prioritzar sempre que es puga els tràmits telemàtics. També es recomana demanar cita prèvia per l'atenció presencial al telèfon 977 740 100. L'horari d’atenció al públic serà de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
La Biblioteca Municipal Sebastià Juan Arbó també ha tornat a obrir portes este dilluns. En el cas de la biblioteca, només es donarà el servei de préstec i retorn de documents, i caldrà demanar cita prèvia per tal de consultar el fons. En canvi, no es podrà fer servir la sala de lectura ni els ordinadors. Per demanar cita, es pot trucar al telèfon 977744533 o enviar un correu a biblioteca@larapita.cat
L'Ajuntament de la Ràpita reobre i atén presencialment en diversos serveis
Es recomana demanar cita prèvia per l'atenció presencial al telèfon 977 740 100
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2020 a les 13:08
Actualitzat el 18 de maig de 2020 a les 13:15
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries