L’Ajuntament de la Ràpita reduïx, per segon any consecutiu, l’horari en què estarà encès l’enllumenat de Nadal amb la finalitat de manifestar, de nou, el desacord amb l’increment dels preus de l’electricitat. Enguany, en rebuig amb l’elevat cost de la llum, les llums de Nadal romandran obertes fins a les 22 hores. L’any passat ja es van reduir dues hores, ja que anteriorment es mantenien enceses fins a la 1 de la matinada.
“Prenem la decisió de seguir reduint l’horari en què l’enllumenat de Nadal estarà obert per denunciar la situació actual i exposar la nostra disconformitat amb el preu que hem de pagar per la llum a dia d’avui”, explica la regidora de Comerç, Conxi Vizcarro. A més, Vizcarro recorda que “tal com vam anunciar l’any passat, no podem apagar els llums de Nadal perquè formen part de l’esperit nadalenc i, a la vegada, són necessaris per dinamitzar el comerç local”.
Per tant, l’enllumenat, que s’engega aquest divendres 2 de desembre a les 18 hores, es mantindrà encès cada dia de les 18 hores a les 22 hores, exceptuant els dies festius: el cap de setmana de Nadal, el cap de setmana de Cap d’Any i la nit de Reis; en què romandrà obert fins a la 1 de la matinada.
L’Ajuntament de la Ràpita reduïx, per segon any consecutiu, l’horari de l’enllumenat nadalenc
La finalitat és manifestar, de nou, el desacord amb l’increment dels preus de l’electricitat
ARA A PORTADA
-
L'element únic de les festes de la Cinta de Tortosa: un circuit de penyes que mou un miler i mig de joves Natàlia Pinyol
-
Els promotors del parc eòlic de les Colladetes busquen inversors entre els veïns del Perelló Redacció
-
Detinguts tres homes a l’Ametlla de Mar per furtar dins d’un vehicle a l’Àrea de Servei de l’Hospitalet de l’Infant Xavi Llambrich
-
-
Publicat el 29 de novembre de 2022 a les 11:48
Actualitzat el 16 de novembre de 2023 a les 13:11
Et pot interessar
-
Societat La flota d'arrossegament de la Ràpita reprèn l’activitat amb captures superiors a l’any passat
-
Societat Tortosa destina més de 700.000 € a comprar els terrenys per al nou hospital de les Terres de l’Ebre
-
Societat Amposta encetarà el curs escolar amb una conferència de David Bueno sobre el cervell dels adolescents
-
Societat Què fer el cap de setmana del 29 al 31 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat La batalla campal per la millor camiseta de les penyes aixeca polseguera a Tortosa
-
Societat La Policia Local d'Amposta tanca el pla especial de vigilància de platges amb 32 denúncies i 41 serveis atesos