La regidoria de Poble Nou i nuclis aïllats, juntament amb la de Joventut i Participació Ciutadana i la de Serveis al Territori i Governació, han iniciat les tràmits per realitzar una consulta popular entre les persones veïnes del Poble Nou del Delta de l’Ebre per escollir el model de mobilitat d’aquest nucli de població.
Este dimecres 31 de març s’ha construït la mesa de treball que ha d’impulsar, en els propers dies, aquesta consulta popular, la qual serà vinculant per a l’Ajuntament d’Amposta, i que decidirà si el model de mobilitat existent s’ha modificar o, pel contrari, ha de seguir tal i com està.
Entre les opcions que es donaran a la ciutadania cal destacar la de si Poble Nou del Delta s’ha de convertir en una zona de mobilitat restringida, és a dir, només accessible per a les persones veïnes del nucli de població o, al contrari, no realitzar cap actuació i continuar amb l’actual model de mobilitat.
Esta iniciativa respon a l’augment, en les darreres setmanes, dels problemes de mobilitat que està tenint el veïnatge de la població a conseqüència de la massificació del turisme.
L’Ajuntament d'Amposta farà una consulta per escollir el model de mobilitat del Poble Nou del Delta
Hi podran votar les persones empadronades al nucli del Poble Nou
ARA A PORTADA
-
Els Mossos investiguen el propietari d’una hípica del Montsià per presumpte maltractament animal Redacció
-
El Delta i l'interior de les Terres de l'Ebre viuran un minut de glòria amb l'eclipsi solar Redacció
-
-
Tortosa s’incorpora al projecte Mapadeball amb alumnes dels instituts Dertosa i Cristòfol Despuig Redacció
-
Publicat el
31 de març de 2021 a
les 20:11
Actualitzat el
31 de març de 2021 a les
20:21
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Baix Ebre revisa el risc de despreniments a la Via Verda per senyalitzar les zones afectades
-
Societat
El Ministeri de Transports investiga els despreniments al pont de les Arcades de Móra d'Ebre
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa convoca la 2a edició dels Premis 8M a les Dones Tortosines
-
Societat
Les XIII Jornades Gastronòmiques de la Galera de les Terres de l'Ebre arranquen el 6 de febrer
-
Societat
L'hospital Verge de la Cinta presenta candidatura per obtenir la Creu de Sant Jordi
-
Societat
Ulldecona inicia la licitació de les obres d’arranjament de camins rurals per 900.000 euros
