El Ple de l'Ajuntament d'Alcanar celebrat el passat mes de novembre va acordar modificar l'ordenança fiscal número 5, reguladora de la taxa per llicència d'obertura d'establiments i activitats, per segon any consecutiu, amb la unanimitat de tots els grups municipals, llevat de la CUP, que hi va votar en contra. D'esta manera, s'establix un mecanisme per tal que totes aquelles activitats que s'emprenguen al llarg de l'any 2022 estiguen exemptes del pagament de la quota tributària que afecta la taxa regulada en esta ordenança fiscal. La suspensió tindrà efectes de l'1 de gener al 31 de desembre de 2022, tot i que es podrà prorrogar si les circumstàncies ho requerixen.
Jordi Monfort, regidor de l'àrea d'Empresa, Comerç i Turisme, explica que, "després dels aiguats de l'1 de setembre i del context de pandèmia, esta mesura vol seguir facilitant el camí de les persones que volen emprendre una activitat al nostre poble".
Joan Roig, alcalde d'Alcanar, afegeix que "la proposta s'emmarca en el conjunt de polítiques que es van activar l'any passat per a reactivar l'economia davant una situació econòmica complexa a causa del context extern".
L'Ajuntament d'Alcanar suspèn la taxa per llicència d’obertura d’establiments i activitats
Aquelles activitats que s'emprenguen al llarg de l'any 2022 estaran exemptes del pagament de la quota tributària

- -
- Cedida
Ara a portada
Publicat el 28 de desembre de 2021 a les 16:21
Actualitzat el 28 de desembre de 2021 a les 16:30
Et pot interessar
-
Societat Un miler de treballadors addicionals per emprendre la recàrrega de la nuclear d'Ascó II
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari