L'Ajuntament d'Alcanar va fer efectiu, el passat mes de juny, el pagament de 534.384,50 euros a l'empresa Turov, la segona meitat d'una indemnització d'1.068.769,03 euros que correspon a la promotora per 8 apartaments del total de 32 declarats il·legals, situats a Alcanar Platja.
Tal com explica Alfons Montserrat, alcalde d’Alcanar, “d'aquesta manera, el consistori ja ha satisfet el total de la indemnització que corresponia a la promotora pels habitatges de la seua propietat”.
El primer pagament es va fer el 31 de maig de 2017, després de l'acord assolit entre el consistori i l'administrador concursal de Turov per a fraccionar el pagament de la indemnització en dos anualitats. L'acord també exonerava el consistori de pagar interessos de demora derivats de la dilatació del procés jurídic.
També al mes de juny, l’Ajuntament rebia 14 reclamacions de propietaris d'apartaments de la mateixa promoció que demanaven una indemnització pels danys i perjudicis morals. "L'equip jurídic de l'Ajuntament estudiarà els diferents casos per a donar la resposta més adequada a cada afectat", apunta Montserrat.
L'Ajuntament d'Alcanar paga mig milió d'euros més de la sentència del cas Turov
L’Ajuntament també ha rebut 14 reclamacions de propietaris d'apartaments de la mateixa promoció
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2018 a les 16:15
Actualitzat el 05 de juliol de 2018 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat Què fer el cap de setmana de l'15 al 17 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat Neix l'entitat Suport Terres de l'Ebre per establir canals d'ajut a través del voluntariat
-
Societat L’Ajuntament de Tortosa ha començat obres de reforma al centre d’acollida d’animals
-
Societat Tres terratrèmols a la zona del projecte Castor reobrin el debat sobre la seguretat del segellament dels pous
-
Societat L’Hospital Verge de la Cinta supera el tràmit clau per ser hospital universitari de la URV
-
Societat L'eclipsi total del 2026 trenca la tendència del turisme: reserves a un any vista a les Terres de l'Ebre