L'àrea d'estacionament de la zona blava de Tortosa serà gratuïta a partir de dijous 20 de juliol i fins diumenge 23 de juliol coincidint amb els actes de la XXVI Festa del Renaixement de Tortosa. Amb esta mesura es facilita l'aparcament a totes les persones tant de la ciutat com de fora, que estos dies visitaran Tortosa per viure una nova edició de la Festa del Renaixement. Així quedarà fora de servei la zona blava de tota la ciutat durant tot el dia.
La Festa del Renaixement rememora, a través d'una àmplia oferta d'activitats lúdiques i culturals, el període històric del segle XVI, un dels moments més interessants en l'existència de la nostra ciutat.
La zona blava de Tortosa serà gratuïta els dies de la Festa del Renaixement
A partir de dijous i fins diumenge quedarà sense servei el sistema de pagament per estacionar
ARA A PORTADA
-
Busos per cobrir el tram de l’R-15 entre Riba-roja d’Ebre i Reus per les afectacions del temporal Redacció
-
Rodalies restableix el servei (amb retards i cancel·lacions) després de dos dies sense trens Marc Orts i Cussó | Guillem Delso | Marc Descals
-
-
L'Ajuntament d'Amposta invertirà prop de 900.000 euros en la millora del camp de futbol i de l’estadi municipal d’atletisme i rugbi Redacció
-
Unió de Pagesos alerta de més acords comercials de la UE que amenacen l'arròs i els cítrics Redacció
Publicat el 17 de juliol de 2023 a les 16:55
Actualitzat el 17 de juliol de 2023 a les 17:10
Et pot interessar
-
Societat
Amposta inicia la recuperació de l’antiga sèquia mare per evitar inundacions als Ullals de Baltasar
-
Societat
Renfe habilita busos des de Tarragona amb parada a l'Ametlla de Mar i l'Aldea per connectar amb València
-
Societat
L’Hospital Verge de la Cinta tanca el 2025 amb una tendència positiva de les llistes d’espera
-
Societat
Carlos Tobar és el nou director-gerent de l'Hospital Comarcal d'Amposta després de la renúncia de Maria José Rallo
-
Societat
Móra d'Ebre escull la climatització de l’escola Lluís Viñas en els primers pressupostos participatius
-
Societat
El trencament del Trabucador deixa Infosa sense accés i obliga a aturar l’activitat
