La platja del Trabucador de la Ràpita ha rebut, esta setmana, el guardó de Platges Verges, lliurat per Ecologistes en Acció Tarragona-Ebre. Estos guardons, celebrats enguany després de dos anys de suspensió a causa de la pandèmia, s’atorguen a les platges que tenen una importància cabdal en la preservació de la biodiversitat natural i tenen la finalitat de preservar el patrimoni litoral de la costa.
L’acte de la XI Edició d’entrega de guardons de les Platges Verges va tenir lloc el dilluns 28 de juliol al Col·legi de Periodistes de les Terres de l’Ebre. Els premis suposen una oportunitat per valorar els esforços dels municipis i entitats des d’un punt de vista ecològic i de preservació del medi a l’hora de mantenir les platges situades dins dels seus termes municipals.
El regidor de Medi Ambient, Oriol Clos, destaca que “és un guardó que valora la protecció del litoral i s’oposa a la massificació i alteració de l’entorn, la qual cosa és una filosofia que coincideix plenament amb la que tenim al govern municipal”. Clos apunta que “els rapitencs i rapitenques hem d’estar molt satisfets de poder gaudir d’aquest patrimoni natural” i que “des del punt de vista turístic, ens dona un valor afegit com a destinació”.
Les 16 platges de la demarcació Tarragona i les Terres de l’Ebre guardonades han estat la Platja del Trabucador de la Ràpita; Timbres del Sol de Riu i Aigua moll de Sol de Riu d’Alcanar; la Bassa de l’arena, la Marquesa i la punta del Fangar de Deltebre; Cala Maria i la Platja del Baconé de l’Ampolla; l’Estany podrit, Torrent del Pi, Platja de Santes Creus, Cala de la Llenya, Caleta del Cap de l’Àliga, Platja de l’Illot i Platja de Port Olivet de l’Ametlla de mar; i la Platja dels Muntanyans de Torrembarra.
La platja del Trabucador rep el guardó de Platges Verges d’Ecologistes en Acció
Societat
El guardo s’atorga a les platges que tenen una importància cabdal en la preservació de la biodiversitat natural i tenen la finalitat de preservar el patrimoni litoral de la costa
- Platja del Trabucador, al terme de la Ràpita -
- Ajuntament de la Ràpita
ARA A PORTADA
-
Societat Cinc investigats en una causa per presumpta malversació a la DO Terra Alta que esquitxa l’INCAVI Joan Navarro
-
Societat Caseres dignifica les restes de deu víctimes de la Guerra Civil gairebé 90 anys després Joan Navarro
-
Política Lleixà celebra el termini d’un any per retirar el monument franquista de Tortosa, però demana cautela ACN
-
Política El Parlament desbloqueja la llei de memòria i dona un any per retirar el monument franquista de Tortosa ACN
-
Política L’exclusió de GESAT del concurs d’hemodiàlisi aviva la confrontació política a Tortosa Joan Navarro
Publicat el
20 de juliol de 2022 a
les 17:50
Actualitzat el
20 de juliol de 2022 a les
18:07
Et pot interessar
-
Societat
Del drenatge a les alertes: la Ràpita reforça la resposta davant de nous aiguats
-
Societat
Balanç positiu de la primera edició de «La classe dels peixets», amb 2.400 alumnes participants
-
Societat
Renfe elimina els transbordaments en bus de l’R-15 i recupera el servei directe entre Móra la Nova i Riba-roja d'Ebre
-
Societat
La Ràpita bat el Rècord Guinness amb 972 persones ballant la Jota Vella
-
Societat
L’aiguat deixa camins destrossats, finques negades i les coves Meravelles tancades al Baix Ebre
-
Societat
«Qui ens rellevarà?»: el món rural reivindica més dones i noves famílies per garantir el futur dels pobles
