La jutge autoritza les últimes repatriacions de les 13 víctimes mortals

Continuen ingressades 15 persones, entre les quals, el conductor, en estat crític

Publicat el 24 de març de 2016 a les 12:47
Actualitzat el 24 de març de 2016 a les 13:02

Filera de vehicles oficials enfilant la pujada al Parador de Tortosa dilluns passat. Foto: S.Berbís



La jutgessa d'instrucció número 3 d'Amposta ha signat les tres últimes autoritzacions de repatriació de les 13 víctimes mortals de l'accident d'autocar de diumenge a Freginals, segons ha informat este dijous el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).

El Departament de Salut informa, pel que fa al nombre de ferits en l’accident de Freginals, que en estos moments hi ha 15 persones ingressades: 1 pacient en estat crític (el conductor), 3 en estat greu i 11 menys greus en diferents hospitals:
 
1 pacient a Hospital Verge de la Cinta de Tortosa; 1 pacient a l’Hospital Comarcal de Vinaròs; 2 pacients a l’Hospital Universitari de Bellvitge a l’Hospitalet de Llobregat; 1 pacient a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; 4 pacients a l’Hospital Clínic de Barcelona; 1 pacient a l’Hospital Universitari Vall d’Hebron; 1 pacient a l’Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí; 1 pacient a l’Hospital Germans Trias i Pujol (Can Ruti); 2 pacients a l’Hospital del Mar; i 1 pacient a la Clínica Creu Blanca de Barcelona.
 
Des de l'última actualització, s'han efectuat 2 altes mèdiques (repatriacions): 1 a l'Hospital de Tortosa i 1 a Clínica Creu Blanca. L’únic pacient crític és el conductor de l’autocar, que continua ingressat a Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.