La Diputació de Tarragona impulsa la formació musical als municipis del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre a través d'ajuts per finançar les activitats i les formacions de les escoles de música municipals. Un total de 31 d'ajuntaments de tota la demarcació han rebut este suport econòmic per als seus centres d'ensenyament musical.
La institució ha invertit durant el curs 2017-2018 un total 499.805,05 euros entre els municipis que disposen d'escoles de música públiques, 100.000 euros més que l'any anterior. Estos ajuts s'han adreçat sobretot al pagament de professorat, a la realització d'activitats a l'escola i a altres despeses del funcionament diari d'estos centres.
Els ens locals que s'han beneficiat enguany d'estos ajuts són Alcanar, Ascó, Benissanet, Deltebre, el Perelló, Flix, l'EMD Jesús, l'Ametlla de Mar, la Fatarella, Móra d'Ebre, Tortosa, Ulldecona, Sant Jaume d'Enveja i Santa Bàrbara a les Terres de l'Ebre. Al Camp de Tarragona, també han gaudit d'aquest suport els ajuntaments d'Alcover, Altafulla, Cambrils, Constantí, el Morell, el Vendrell, l'Espluga de Francolí, la Selva del Camp, Montblanc, Mont-roig del Camp, Riudoms, Salou, Santa Coloma de Queralt, Tarragona, Torredembarra, Valls i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant.
L'aposta de la Diputació de Tarragona per la formació musical es referma mitjançant estos ajuts als ajuntaments per a la gestió dels seus centres de música i també a través de la tasca que realitzen les escoles i conservatoris de música que la Diputació té a Reus, Tarragona i Tortosa.
La Diputació impulsa la formació musical a 14 municipis de les Terres de l'Ebre
La institució invertix mig milió d'euros en ajuts per finançar les activitats de les escoles de música municipals, 100.000 euros més que l'any anterior
ARA A PORTADA
-
El bosc d’oliveres mil·lenàries més antic d’Europa és a les Terres de l'Ebre i (quasi) ningú ho sap Xavi Llambrich
-
-
-
El TSJC absol un condemnat per intent d'homicidi en haver calat foc al dormitori d'una dona a Santa Bàrbara Sílvia Berbís Morelló
-
Els professors de l'Institut Deltebre surten a defensar la candidata apartada de la direcció de l'Institut Dertosa Redacció
Publicat el 29 d’agost de 2018 a les 17:09
Actualitzat el 29 d’agost de 2018 a les 17:32
Et pot interessar
-
Societat Móra d'Ebre aplica mesures per reduir les col·lisions de vehicles dins del nucli urbà
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa modifica el pressupost per pagar hores extra a la Policia Local i a la Brigada
-
Societat La flamenca Emma aproparà als turistes el projecte de recerca en càncer de mama
-
Societat Avís de tempestes i crescudes sobtades de lleres a l’interior de les Terres de l’Ebre
-
Societat La platja de l'Eucaliptus d'Amposta disposa de dos agents cívics que informen de la normativa per preservar l'espai
-
Societat L’atur continua baixant a l’Ebre i se situa en mínims des del 2008