La central nuclear d'Ascó simula un incendi i la parada total de la central
Es tracta del simulacre anual d'emergència d'acord als requeriments del Pla d'Emergència Interior
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de novembre de 2022 a
les 17:33
Actualitzat el
24 de novembre de 2022 a les
18:09
La central nuclear d'Ascó ha fet el simulacre anual d'acord amb els requeriments establerts al seu Pla d'Emergència Interior (PEI). En l'exercici s'ha representat un incendi al generador dièsel A de la unitat 2 que hauria comportat la parada de la central. Posteriorment, s'ha simulat la pèrdua total de subministrament elèctric exterior i que un bomber implicat en l'extinció hauria resultat ferit. Durant la pràctica s'hauria declarat la categoria IV (emergència general) del Pla d'Emergència Interior. Hi ha intervingut les brigades contra incendis de la central i els Bombers de la Generalitat de Catalunya. També hi ha participat l'Organització de Resposta davant Emergències (ORE) del Consell de Seguretat Nuclear (CSN).
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
L'Ametlla de Mar reactivarà la regulació de la zona blava a partir del 15 de juny
-
Societat
El Temple estrena un grup de voluntàries cíviques per fomentar la convivència al barri
-
Societat
Rumb a la selectivitat: nervis i expectatives entre els estudiants ebrencs
-
Societat Diversos col·lectius alerten que el nou Pla Hidrològic destina només el 0,25% dels recursos als sediments
-
Societat
En marxa els primers tractaments contra les larves de mosquit als arrossars del delta de l’Ebre
-
Societat Tortosa amplia l’oferta d’estiu per als joves amb l’estrena del programa Impulsa Jove
