La campanya 'Tortosa, tota una vida per vindre, un segon per enamorar-te'n' ha sigut triada com una de les finalistes del New York Film Festival TV & Film Awards. La producció audiovisual estrenada l'estiu del 2020 figura entre les candidates a obtindre premi en este festival dels Estats Units que té la seua seu a Las Vegas. Concretament, dins de la categoria de turisme.
Tortosa hi presenta la campanya de promoció centrada en la tipologia de turisme familiar, amb un vídeo que recull diversos dels atractius que té la ciutat, com el riu, el folklore, el patrimoni, la Via Verda, la Festa del Renaixement o la gastronomia, entre d'altres.
El llistat de finalistes inclou produccions procedents de diversos punts del planeta: els Estats Units, Austràlia, Filipines, Suïssa, Alemanya, Qatar, Regne Unit, Argentina, o Canadà, entre d'altres.
Com a membre del Comitè Internacional de Films Turístics (CIFFT) pel fet d'organitzar a la ciutat el festival Terres Travel (únic festival de temàtica turística a l'Estat espanyol que forma part del comitè), Tortosa participa enguany al circuit de festivals de tot el món amb esta producció. Per això serà present a un total de tretze cites del CIFFT, com The Golden City Gate, de Berlin, a Alemanya; el Cannes Corporate Media & TV Awards, de la ciutat francesa de Cannes; l'International Tourism Film Festival, de la Capadòcia, a Turquia, o el Japan World's Tourism Film Festival, de Kyoto, al Japó, entre d'altres.
La participació en estos festivals serveix per enfortir la destinació de Tortosa a nivell global, ja que es tracta de festivals especialitzats en la promoció del turisme a tot el món.
La campanya de promoció turística de Tortosa, finalista al festival dels Estats Units
Tortosa hi presenta la campanya de promoció centrada en la tipologia de turisme familiar
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juny de 2021 a les 15:17
Actualitzat el 11 de juny de 2021 a les 15:23
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Enguany crien 1.510 parelles de flamenc al delta de l’Ebre, però només sobreviuen 312 polls
-
Societat Comissen 1.600 plantes de marihuana en una nau que punxava la llum a la Sénia
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou