L’exempresari Josep Picó serà l’encarregat de tallar la cinta inaugural de la seixantena edició de la Fira de Mostres d'Amposta, que se celebrarà del 4 al 8 de desembre. Un gest amb el qual l’Ajuntament d’Amposta ha volgut reconèixer a Picó, que ha estat durant més de 40 anys al capdavant de La Jijonenca. L’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, es mostrava satisfet que Josep Picó hagués acceptat la proposta: "És un orgull per a la ciutat tenir persones com Josep Picó, i el mínim que podem fer són petits homenatges com aquest".
Nascut a Alacant l’any 1947 i veí d’Amposta des dels anys vuitanta, Picó explicava que "se sent tan ampostí com els que han nascut a la ciutat i que no canviaria l’experiència d’haver viscut a Amposta". "És un orgull per a mi tenir l’honor d’inaugurar la Fira de Mostres, on durant tants anys he exposat", reblava. Des del 1985 fins a l’actualitat, Josep Picó ha exposat en totes les edicions celebrades de la Fira de Mostres, tenint un paper destacat en l’organització de l’esdeveniment tant com a gerent, entre els anys 1988 i 1989, així com a jutge del tradicional Concurs de paelles.
La inauguració de la seixantena edició de la Fira de Mostres serà el diumenge 4 de desembre.
Josep Picó inaugurarà la seixantena edició de la Fira de Mostres d'Amposta
Societat
La Fira de Mostres d’Amposta se celebrarà de forma extraordinària amb carpes cobertes, del 4 al 8 de desembre
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat destinarà 11,7 milions d'euros per a construir el nou Institut de la Ràpita Joan Navarro
-
Política Amposta cedeix 2.200 m² a la Generalitat per impulsar més de 60 habitatges protegits Joan Navarro
-
Política ERC aspira a presentar 50 candidatures municipals a les Terres de l’Ebre el 2027 Joan Navarro
-
Societat Un extècnic de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar, entre els quatre acusats del cas Efial que accepten penes menors ACN
-
Societat Les defenses del cas Efial denuncien indefensió mentre les acusacions reclamen milions en danys ACN
Publicat el
06 d’octubre de 2022 a
les 17:28
Actualitzat el
06 d’octubre de 2022 a les
17:33
Et pot interessar
-
Societat
La CHE descarta blindar el cabal ecològic de les llacunes i badies del delta de l’Ebre
-
Societat
Comença a l’Audiència Nacional el judici del cas Efial, amb un frau de més de 7,6 milions a l'Ebre
-
Societat
Tallat el trànsit a la carretera entre Poble Nou i la Ràpita a partir del 5 d’octubre
-
Societat
La III Jornada Antiracista de Tortosa reivindica el llegat d’Abu-Bakr en el 900è aniversari del seu naixement
-
Societat
Expocítric torna a Alcanar amb el producte local com a protagonista després de l'èxit de la primera edició
-
Societat
La Ràpita, Deltebre i l’Aldea incorporen un sistema per anticipar els efectes dels temporals i millorar la resposta
