Els Mossos d'Esquadra han escorcollat esta matinada el pis de l'imam de Ripoll, que podria ser una de les víctimes de l'explosió d'Alcanar. Els agents han entrat pels volts de les dotze de la nit i han registrat l'immoble fins a les tres de la matinada.
L'ordre de registre anava a nom d'Abdelbaki Es Satty, que tindria uns 40 anys i que residia al pis amb un altre home, a qui tenia rellogada una habitació des de fa quatre mesos. El company de pis, que no ha volgut identificar-se, ha explicat que feia un temps que Es Satty ja no exercia com a imam al municipi i que este dimarts li va dir que marxava al Marroc –on tenia dona i fills- de viatge.
Tant ell com altres veïns del bloc asseguren que no havien vist moviments estranys i que tampoc havien observat que s'hagués radicalitzat.
Investiguen si l'imam de Ripoll és una de les víctimes de l'explosió d'Alcanar
Els mossos escorcollen el seu pis i l'home que compartia habitatge amb ell assegura que dimarts li va dir que marxava al Marroc de viatge
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’agost de 2017 a les 11:48
Actualitzat el 19 d’agost de 2017 a les 12:01
Et pot interessar
-
Societat El turisme al litoral ebrenc este juliol: menys gent i menys despesa
-
Societat Què fer el cap de setmana del 8 al 10 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat La URV proposa un bus circular per reduir l’ús del cotxe al delta de l’Ebre
-
Societat El punt lila mòbil atén gairebé 2.000 persones en quinze dies a Tarragona i l'Ebre
-
Societat Horta de Sant Joan fa una crida urgent davant el deteriorament de l’espai natural de Les Olles
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran