‘Històries de la primària’ és la nova sèrie documental que retrata des de dins l’assistència primària a Catalunya. S'estrenarà a TV3 i a la plataforma 3Cat el dijous 18 de gener a les 22.45 hores. Consta de 6 capítols, en què hi apareixeran una cinquantena de professionals, rodats en 15 CAP de tot el territori i també en alguns domicilis. La sèrie documental és una iniciativa del Departament de Salut per posar en valor la tasca de l’Atenció Primària i els seus professionals arreu de Catalunya.
En este primer episodi es podrà veure reflectida l'activitat dels professionals de CAP rurals, amb els reptes que això comporta pel que fa a la dispersió territorial però també amb els beneficis d’una atenció més personalitzada i amb més temps per a cada persona atesa. Així doncs, aquesta nit es podran veure els professionals i les persones ateses dels consultoris locals de Vinebre i de la Torre de l’Espanyol, a la Ribera d’Ebre. A més a més, també hi apareixen el Consultori local de Balsareny i el CAP Navàs, a la comarca del Bages, i l’Àrea Bàsica de Salut Pallars Sobirà.
La sèrie documental, dirigida per Pol Izquierdo, es va presentar el passat dimecres 10 de gener al Teatre Nacional de Catalunya amb prop d’un miler de professionals de l’Atenció Primària a Catalunya, i es tracta d'una producció de 3Cat amb la col·laboració d'Incís Films i el suport del Departament de Salut. 'Històries de la Primària' s'ha rodat a Barcelona, Badalona, Castelldefels, Sant Cugat del Vallès, Vilanova i la Geltrú, Navàs, Balsareny, Sort, Bretui, Montardit de Dalt, Vinebre, la Torre de l'Espanyol, Lloret de Mar, Girona, Santa Coloma de Farners i Lleida.
Pots consultar aquesta i altres notícies de la petita pantalla aquí al Món de la Tele.
«Històries de la primària», la nova sèrie documental al 3Cat amb participació ebrenca
La sèrie documental s’estrena esta nit amb un capítol dedicat a l’atenció rural on apareixen els consultoris de Vinebre i de la Torre de l'Espanyol

- Acte de presentació de la nova sèrie documental del 3CAT -
- Departament de Salut
ARA A PORTADA
-
Universitats prem l'accelerador per impulsar els estudis de Medicina al campus ebrenc de la URV Redacció
-
El bosc d’oliveres mil·lenàries més antic d’Europa és a les Terres de l'Ebre i (quasi) ningú ho sap Xavi Llambrich
-
-
Tercer niu de tortuga careta al Delta de l’Ebre en una temporada rècord de nidificacions Xavi Llambrich
-
Publicat el 18 de gener de 2024 a les 11:57
Actualitzat el 18 de gener de 2024 a les 12:28
Et pot interessar
-
Societat Els professors de l'Institut Deltebre surten a defensar la candidata apartada de la direcció de l'Institut Dertosa
-
Societat Móra d'Ebre aplica mesures per reduir les col·lisions de vehicles dins del nucli urbà
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa modifica el pressupost per pagar hores extra a la Policia Local i a la Brigada
-
Societat La flamenca Emma aproparà als turistes el projecte de recerca en càncer de mama
-
Societat Avís de tempestes i crescudes sobtades de lleres a l’interior de les Terres de l’Ebre
-
Societat La platja de l'Eucaliptus d'Amposta disposa de dos agents cívics que informen de la normativa per preservar l'espai