La pregonera de les festes de la Candelera d'enguany serà la calera Gessamí Caramés Núñez. La cuinera i pastissera és l’escollida per ser la convidada d’honor de la Festa Major de l’Ametlla de Mar. L’alcalde Jordi Gaseni ho ha anunciat este dimecres.
La jove cuinera treballa actualment a Barcelona, al restaurant Lasarte, amb tres estrelles Michelin, del xef Martín Berasategui. Una faena que compagina amb el programa ‘Cuines’ de TV3, que copresenta amb el també xef Marc Ribas i on s'encarrega de les postres.
L’alcalde ha destacat la projecció de la pregonera en el món gastronòmic, tot i la seua joventut. De fet, Gaseni ha explicat que un dels motius per haver-la escollit és perquè és un exemple a seguir pel jovent del municipi.
La pregonera signarà el llibre d’honor de l’Ajuntament i dispararà el coet d’inici de Festa Major el divendres 31 de gener, abans d’acompanyar la corporació municipal i les pubilles, damisel·les, hereus i quintos al pregó, que serà al Poliesportiu.
Gessamí Caramés serà la pregonera de la Candelera 2020 de l'Ametlla de Mar
La jove cuinera calera treballa al restaurant Lasarte de 3 estrelles Michelin i col.labora al programa cuines de TV3

ARA A PORTADA
Publicat el 08 de gener de 2020 a les 17:26
Actualitzat el 08 de gener de 2020 a les 18:26
Et pot interessar
-
Societat Trenta ebrencs transplantats en un any i trenta més en llista d'espera
-
Societat La Torre de l'Espanyol clebra la diversitat de l'escola El Tormo amb una «couscousada» popular
-
Societat Els drons comencen a substituir els tractors als arrossars del delta de l’Ebre
-
Societat Així serà la prova d'alertes a dos municipis ebrencs este dijous a la tarda
-
Societat Comencen les obres per connectar a peu el centre de Tortosa amb l’Hospital Verge de la Cinta
-
Societat Els autoconsums col·lectius es disparen a la demarcació de Tarragona amb un augment del 70% en un any