Gandesa acollirà entre el 22 i el 24 d'octubre el I Congrés Internacional La Guerra Civil a les Terres de l’Ebre (1936-1939), que comptarà amb la participació d'especialistes referents en la matèria a nivell nacional i internacional.
A més, s’hi presentaran diverses comunicacions prèviament seleccionades pel Comitè Científic, i s’han previst visites guiades als espais històrics de la Batalla de l’Ebre i al nucli antic de Gandesa. Per cloure el Congrés Internacional es celebrarà l’emblemàtic acte commemoratiu de l’Associació d’Aviadors de la República.
L’organització del Congrés Internacional va a càrrec de l’Ajuntament de Gandesa, l’Ajuntament de Tortosa, la Universitat Internacional de Catalunya i el Centre d’Estudis de la Batalla de l’Ebre.
Així mateix, compta amb el suport de l’Associació d’Aviadors de la República, la Diputació de Tarragona, el Departament de Cultura, el Consell Comarcal de la Terra Alta, l’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre, el Memorial Democràtic, l’Institut d’Estudis Catalans, la Societat Catalana d’Estudis Jurídics, l’Institut Ramon Muntaner, el Consorci Memorial dels Espais de la Batalla de l’Ebre, l’Acadèmia de Bones Lletres de Barcelona, el Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre, el Patronat pro Batea i l’Associació del Poble Vell de Corbera d’Ebre.
Per participar del Congrés Internacional cal fer la reserva prèvia a turisme@gandesa.cat, indicant el nom i cognoms, un correu electrònic i un mòbil de contacte i en l’apartat de l’assumpte cal fer constar: “Inscripció al Congrés Internacional «La Guerra Civil a les Terres de l’Ebre»”.
Cliqueu aquí per conèixer el programa del congrés.
Gandesa acull el I Congrés Internacional «La Guerra Civil a les Terres de l'Ebre»
Se celebrarà del 22 al 24 d'octubre i comptarà amb especialistes referents en la matèria
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’octubre de 2021 a
les 11:52
Actualitzat el
21 d’octubre de 2021 a les
12:04
Et pot interessar
-
Societat
La 2a edició dels Premis 8M a les Dones Tortosines reconeix nou trajectòries referents
-
Societat
«Volem crear referents per a les dones que vindran a la mar»
-
Societat
L’IDECE i l’Aube promouen tallers a les escoles per mantenir vius els mosaics agraris
-
Societat
El Pla de Rodalies 2026-2030 ignora les línies de l’Ebre i Tarragona, segons plataformes d’usuaris
-
Societat
Tortosa impulsa un nou joc interactiu de misteri per a la promoció turística
-
Societat
El nou Centre d'Atenció Primària de Móra d'Ebre agafa forma
