El Ministeri de Foment, segons anuncia avui el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE), sotmet a informació pública el projecte de traçat per a la construcció de 3 noves glorietes i la millora de 3 enllaços - que suposen la construcció d'unes altres 5 glorietes- i una intersecció a la carretera N-340, concretament en els termes municipals d'Alcanar, Sant Carles de la Ràpita, Amposta, l'Ampolla, l'Ametlla de Mar i l'Hospitalet de l'Infant. El pressupost estimat de licitació de les obres és de 2,8 milions d'euros.
El projecte de traçat es va aprovar provisionalment el passat 9 de maig i l'objectiu d'esta actuació és realitzar les obres necessàries per a convertir tres interseccions existents a l'N-340 en rotondes i millorar els quatre enllaços existents per, segons Foment, "incrementar la seguretat viària a la carretera".
Es projecten tres glorietes a la Ràpita, Amposta i l'Ampolla per prohibir els girs a l'esquerra. D'altra banda, es projecta la millora d'una sèrie d'enllaços que suposen la construcció de més glorietes, concretament a Alcanar es construiran dos rotondes. A la Ràpita també es projecta una altra rotonda per a ordenar correctament els moviments de l'enllaç existent i a l'Ametlla de Mar dos rotondes més.
Foment aprova la construcció de noves rotondes al tram ebrenc de l’N-340
Amb un pressupost estimat de 2,8 milions d'euros, les actuacions es faran a Alcanar, la Ràpita, Amposta, l'Ampolla, l'Ametlla de Mar i l'Hospitalet de l'Infant
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juny de 2018 a les 15:33
Actualitzat el 13 de juny de 2018 a les 17:18
Et pot interessar
-
Societat L’Institut Dertosa respon a Mario González i qüestiona el procediment de nomenament de la nova directora accidental
-
Societat Presenten a la Ràpita el primer vaixell xàrter ecològic de l’Estat espanyol
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona