Donada la seva immediatesa i espontaneïtat, el còmic és un canal molt utilitzat alhora d’articular històries d’una manera directa, personal. Sota esta premissa l’Escola d’Art i Disseny d’Amposta (ESARDI), el Museu de les Terres de l’Ebre, la URV i l’Ajuntament d’Amposta han organitzat el taller Introducció al còmic i la narració visual els dies 22 i 29 de març i 5 d’abril.
Amb este curs es pretén fer una introducció al llenguatge del còmic i la narració visual on es visionaran i s’analitzaran diferents referents per tal de donar a l’alumne una àmplia visió dels recursos narratius i visuals existents
Paral·lelament durant cadascuna de les sessions es treballaran petits exercicis per tal de posar en pràctica els temes tractats.
El professor del curs és Miquel Bustos, dissenyador gràfic i il·lustrador, que ha estudiat disseny gràfic a Esardi (Amposta) i a Eina (Barcelona). Ha publicat el còmic "El Senyor Romaní" (EDT, 2013), amb guió de Carme Pons i també ha col·laborat amb el jueves, medicampus, elestafador.com, publicant-hi tires còmiques amb el nom de "humor se escribe con lápiz".
L’activitat és gratuïta, però les places són limitades. Més informació, aquí.

ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2014 a les 11:57
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Enguany crien 1.510 parelles de flamenc al delta de l’Ebre, però només sobreviuen 312 polls
-
Societat Comissen 1.600 plantes de marihuana en una nau que punxava la llum a la Sénia
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou