Agents dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de Tortosa van detindre el passat 1 de juny, un home de 52 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Deltebre (Baix Ebre), com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.
Els fets van succeir als volts de les 5h de la matinada del mateix dia 1 de juny quan una patrulla dels mossos, que es trobava realitzant servei de prevenció de robatoris per la localitat de Deltebre, va observar el llum d’una llanterna a l’interior d’una casa.
Quan els agents es van apropar a l’habitatge la persona que portava la llanterna la va apagar i va fugir ràpidament del lloc en direcció al riu, sense que els policies poguessen aturar-lo.
Seguidament, els agents van entrar en el domicili, donat que presentava una finestra forçada i ningú els responia des de dins. Un cop a l’interior, van localitzar 293 plantes de marihuana en diverses fases de creixement.
La plantació, que ocupava dos estances de l’habitatge, disposava de sistema de reg, ventilació i enllumenat artificial. En el magatzem contigu també es van localitzar adobs i fertilitzants per accelerar el creixement de les plantes.
Mentre els agents realitzaven un recorregut per les estances de la casa van localitzar al propietari de la plantació. Immediatament se’l va detindre com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.
El detingut va quedar en llibertat després de declarar en seu policial amb l’obligació de presentar-se davant l’autoritat judicial quan siga requerit.
Els Mossos d’Esquadra detenen un home a Deltebre per cultivar 293 plantes de marihuana
L’activitat es duia a terme a l’interior del domicili del detingut on disposava d’instal·lacions i sistemes necessaris per al seu cultiu
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juny de 2018 a les 16:17
Actualitzat el 04 de juny de 2018 a les 16:21
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou
-
Societat Marina Cambrils gestionarà durant 15 anys la dàrsena esportiva de les Cases d’Alcanar
-
Societat Catorze empreses digitals volen establir-se a les Terres de l’Ebre amb el suport dels Fons de Transició Nuclear