Els membre del jurat, format per 80 experts, prescriptors, professionals del vi procedents de diversos països (entre ells Catalunya, França, Espanya, Itàlia, Alemanya, Suïssa, Bèlgica, Anglaterra, Estats Units i Austràlia), han tastat els més de 350 vins participants. Dels 40 vins que hi han participat procedents de Catalunya Sud, 13 han estat guardonats.
Pel que fa a la segona categoria, la medalla d'Or, ha anat a parar a tres vins catalans més, entre ells un altre de la DO Terra Alta, el Señora Carmen 2010, de Vins del tros. Els altres dos són de la DOQ Priorat: La Basseta 2010, del celler Mas Alta, i La Creueta d'Scala Dei 2010, del Celler Scala Dei. I finalment, la medalla de plata ha distingit 4 vins de la DO Montsant, dos de la DOQ Priorat, un de la DO Catalunya, un de la DO Penedès i encara un altre de la DO Terra Alta: el Diorama Garnatxa Blanca 2011, de Bodegas Pinord.
ARA A PORTADA
-
Societat La calor extrema mata el musclo al delta de l'Ebre: un 20% menys de producció Agència Catalana de Notícies
-
Política El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues Redacció
-
Successos Mor ofegat un home de 82 anys en una piscina privada de la Sénia Agència Catalana de Notícies
-
Economia Europa obre la convocatòria per a les set gigafactories d'IA: Móra la Nova en plena cursa Redacció
Publicat el
26 de gener de 2013 a
les 20:55
Et pot interessar
-
Societat
El català de la Franja i un concurs de cantautors, protagonistes del segon Festival Posa-hi Tu l'Accent
-
Societat
Surten a concurs les obres dels dos projectes per transformar la façana fluvial de Tortosa
-
Societat
De «tat» a «poval»: 30 paraules i expressions que només entendràs si ets de les Terres de l'Ebre
-
Societat
El Govern declara d'utilitat pública els parcs eòlics Tivissa III i Tivissa IV
-
Societat
L'exgerent de la Cooperativa de l'Aldea declara que desconeixia la situació econòmica fins pocs dies abans de la fallida
-
Societat
Amposta commemora la memòria històrica en el 88è aniversari de la batalla de l'Ebre
