Els membre del jurat, format per 80 experts, prescriptors, professionals del vi procedents de diversos països (entre ells Catalunya, França, Espanya, Itàlia, Alemanya, Suïssa, Bèlgica, Anglaterra, Estats Units i Austràlia), han tastat els més de 350 vins participants. Dels 40 vins que hi han participat procedents de Catalunya Sud, 13 han estat guardonats.
Pel que fa a la segona categoria, la medalla d'Or, ha anat a parar a tres vins catalans més, entre ells un altre de la DO Terra Alta, el Señora Carmen 2010, de Vins del tros. Els altres dos són de la DOQ Priorat: La Basseta 2010, del celler Mas Alta, i La Creueta d'Scala Dei 2010, del Celler Scala Dei. I finalment, la medalla de plata ha distingit 4 vins de la DO Montsant, dos de la DOQ Priorat, un de la DO Catalunya, un de la DO Penedès i encara un altre de la DO Terra Alta: el Diorama Garnatxa Blanca 2011, de Bodegas Pinord.
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Fiscalia rebaixa la petició de presó per a l'exgerent de la cooperativa de l'Aldea per les dilacions indegudes ACN
-
Política El TSJC es resisteix a amnistiar Jové i Salvadó malgrat la sentència d'Europa Bernat Surroca Albet
-
Societat L’Institut Dertosa denuncia l’incompliment dels acords d’Educació i anima a fer vaga el 8 de setembre Joan Navarro
Publicat el
26 de gener de 2013 a
les 20:55
Et pot interessar
-
Societat
Roquetes brinda de nou pel producte local amb «De Roquetes Vi, i Punyetes Baixo»
-
Societat
L'Ajuntament de Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort del nadó
-
Societat
Tortosa mirarà al cel amb el primer espectacle de drons dedicat a la Cinta
-
Societat
Geely Auto aterra a l’Ebre trepitjant l’accelerador de l’electrificació
-
Societat
Territori adjudica les obres de millora de la C-12 entre Amposta i Tortosa per 13,3 milions d'euros
-
Societat
La delegada a Alcanar de la Lliga Contra el Càncer serà la pregonera de les Festes del Remei 2026
