El risc de rebrot baixa quatre punts, fins a 57 (mitjà-baix) a les Terres de l'Ebre, mentre que en l'interval anterior era de 81. Per comarques, la Terra Alta (163.33) i la Ribera d'Ebre (103.1) mantenen el risc alt, mentre que el Montsià (57.08) i el Baix Ebre (69.8) segueixen amb el risc moderat-baix.
D'altra banda, este dilluns s'han confirmat dos positius més, pel qual la regió sanitària acumula, des de l'inici de la pandèmia, 10.594 casos confirmats per PCR o TA i 10.929 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 179 persones i actualment hi ha 21 pacients ingressats.
La taxa de confirmats per PCR o TA entre el 14 i el 20 de maig és de 27 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 67,5 i el 2,44% de les proves que es fan surten positives. Quan a la velocitat de contagi (Rt), es manté en 0,82, per sobre de la setmana anterior, quan era de 0,77.
El risc de rebrot baixa fins a 57 a les Terres de l'Ebre
Este dilluns s'han confirmat dos positius més que fa 24 hores

- El 2,44% de les proves que es fan surten positives. -
- HTVC
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de maig de 2021 a les 12:36
Actualitzat el 24 de maig de 2021 a les 12:43
Et pot interessar
-
Societat El forçut Joan Ferrer, de Deltebre, guanya el concurs televisiu «Traitors»
-
Societat Marxa enrere d’Educació: l’actual directora seguirà un any més a l’Institut Dertosa de Tortosa
-
Societat Protecció Civil manté el pla Procicat en alerta per onada de calor intensa fins al 2 de juliol
-
Societat L’habitatge nou s’estanca a l’Ebre: la promoció cau un 15,7%
-
Societat Vinebre supera els 42 graus per segon dia consecutiu de calorada
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta