La Generalitat de Catalunya, a través de l’empresa pública Ports de la Generalitat, participa com a Ports of Catalonia en la fira Seatrade Cruise Global 2022, amb els ports de Palamós, Roses i la Ràpita, conjuntament amb les destinacions turístiques de la Costa Brava i les Terres de l’Ebre, i per primera vegada ho fa en un estand propi. Des d’on es promouen les tres instal·lacions portuàries, els nous serveis que s’oferixen a creuers i passatgers i les noves activitats turístiques d’estes dues zones del territori, en l’aparador més important de creuers del món on coincideixen les companyies de creuers, els ports, els patronats de turisme, els operadors turístics i la premsa internacional. La Seatrade se celebra del 25 al 28 d’abril, a Miami Beach, Florida (Estats Units).
La promoció dels ports de Palamós, Roses i la Ràpita es fa amb les marques Costa Brava Cruise Ports i Delta Ebre Port, mitjançant les quals s’organitzen trobades amb les principals companyies de creuers, es fidelitzen navilieres i es busca captar noves línies de creuers tant per a la Costa Brava com per a les Terres de l’Ebre.
Costa Brava Cruise Ports es compon de les institucions Ports de la Generalitat, l’Ajuntament de Palamós, l’Ajuntament de Roses, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, la Cambra de Palamós i la Cambra de Girona.
Delta Ebre Port és formada per Ports de la Generalitat, l’Ajuntament de la Ràpita, el Patronat de Turisme Terres de l’Ebre i la Cambra de Tortosa.
El port de la Ràpita participa en una fira de creuers i turisme a Miami
Els ports de Palamós, Roses i la Ràpita i les seues destinacions turístiques participen amb un estand propi a la fira Seatrade Cruise Global de Miami

- El Port de la Ràpita representa a les Terres de l’Ebre participen amb un estand propi a Miami -
- Ports de la Generalitat
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’abril de 2022 a les 17:41
Actualitzat el 27 d’abril de 2022 a les 19:05
Et pot interessar
-
Societat Presenten a la Ràpita el primer vaixell xàrter ecològic de l’Estat espanyol
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre